عامل تعلیق شناسنامه فنی ساختمان حامد عبدالرزاقی

طریقه پروانه ده مجری حقیقی و حقوقی در قزوین

حامد عبدالرزاقی بیان کرد: در آسیب شناسی ساخت و سازهای صورت گرفته در سطح استان، ارایه خدمات صوری در حوزه اجرا یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بشمار میرود که به حوزه کیفی ساختمانها نیز بشدت ضربه وارد میکند.

کد خبر: 980218006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ - ۲:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد عبدالرزاقی بیان کرد: در آسیب شناسی ساخت و سازهای صورت گرفته در سطح استان، ارایه خدمات صوری در حوزه اجرا یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بشمار میرود که به حوزه کیفی ساختمانها نیز بشدت ضربه وارد میکند.

طریقه پروانه ده مجری حقیقی و حقوقی در قزوین

طریقه پروانه ده مجری حقیقی و حقوقی در قزوین

پروانه ده مجریه حقیقی و حقوقی در  قزوین تعلیق گردید

عبدالرزاقی با اشاره به این که حسن انجام خدمات مهندسی مجریان ساختمان بشدت مورد توجه اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گرفته است، بیان داشت: برای رفع مشکل یاد شده از اسفندماه سال گذشته پی‌گیری و رصد عملکرد مجریان در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تعلیق پروانه مجریان حقیقی و حقوقی برای اولین مرتبه صورت گرفته و تا زمانیکه شورای تخلفات انتظامی حکم خود را در این رابطه صادر نکند، اعتبار پروانه ها معلق مانده و افراد قادر به ارایه خدمات مهندسی نخواهند بود.
به گفته عبدالرزاقی، طبق ماده سی و پنج قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، این اداره کل وظیفه نظارت عالیه بر عملکرد دارندگان پروانه اشتغال بکار را دارد.
این مسئول، مقابله با خدمات صوری از طرف وزارت راه و شهرسازی را یادآور شد و افزود: اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اقدامات پیشگیرانه و برخورد با متخلفان را از ابتدای سال جاری در دستور کار جدی خود قرار داده است.

طریقه پروانه ده مجری حقیقی و حقوقی در قزوین

وی اظهار داشت: اسناد، مدارک و مستندات مربوط به انجام وظایف قانونی مجریان بصورت مستمر کنترل و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقدامات قانونی به مورد اجرا گذاشته میشود.
منبع: جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۸
644 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0