دیدگاه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در باره وزیر جدید پیشنهادی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

دیدگاه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در باره وزیر جدید پیشنهادی راه و شهرسازی

موسوی _ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با افزایش شناخت نمایندگان خانه ملت نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، وی موفق به کسب رای اعتماد گردد.

کد خبر: 970802008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ آبان ۹۷ - ۱:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،موسوی _ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با افزایش شناخت نمایندگان خانه ملت نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، وی موفق به کسب رای اعتماد گردد.

دیدگاه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در باره وزیر  جدید پیشنهادی راه و شهرسازی

دیدگاه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در باره وزیر جدید پیشنهادی

دیدگاه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در باره وزیر جدید پیشنهادی

وی گفت : اسلامی در زمانیکه معاون وزیر دفاع بودند به نمایندگی از آن وزارتخانه در مجلس حاضر بود و از این جهت شناخت نسبی در وزارتخانه بویژه در حوزه شهرسازی از وی موجود است و البته رزومه وی و عملکردش در دوره ای که وی استاندار بودند، نشان میدهد که حداقلهای لازم برای وزارتخانه را دارد و چون معاون وزیر هم بوده، رزومه وی برای تصدی وزارتخانه قابل بررسی است.

موسوی ادامه داد: در استانداری مازندران از عملکرد وی راضی هستند و در وزارتخانه هم شناخت از وی در حال افزایش است و وی هم نسبت به برنامه های وزارتخانه بیش تر مسلط می گردد و مذاکراتی را جلو میبرد و برنامه هایش را ارائه میدهد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در روزهای باقیمانده شناخت مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیش تر گردد و به موازات آن وزیر نسبت به وزارتخانه اشراف کامل تری پیدا کند.
نمایند مردم در خانه ملت در پاسخ پرسش دیگری گفت: اصولاً تنش بین وزارتخانه و سازمان نظام مهندسی ساختمان مفهومی ندارد و هر دو در راستای یک دیگر انجام وظیفه میکنند. سازمان نظام مهندسی ساختمان یک نهاد مستقل است و اگر چه سیستم انتخاباتی و نظارتی آن با وزارت راه و شهرسازی است اما چون سازمانی مردم نهاد و مستقل است باید بتواند کارش را خوب انجام دهد. وزارت راه و شهرسازی هم باید از این سازمان که مهندسان را سامان میدهد بهترین استفاده را ببرد و هر دو در راستای اهداف یک دیگر کار کنند تا ساز و کارهای لازم برای ساخت و سازهای پایدار فراهم آید.

دیدگاه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در باره وزیر جدید پیشنهادی

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: تنشی که در مقطعی در گذشته اتفاق افتاد دیگر تکرار نگردد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۷
857 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0