استفاده از نظام مهندسی روزآمد یکی از شاخصهای پیشرفت است استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

استفاده از نظام مهندسی روزآمد یکی از شاخصهای پیشرفت است

استاندار خراسان جنوبی، استفاده از نظام مهندسی روزآمد در فعالیتها را یکی از شاخصهای پیشرفت دانست و بیان کرد: امروز تجربه دیرینه ای در این نظام داریم و باید از همه شاخصهای مهندسی بویژه از روزآمدترین و بهترینها استفاده کنیم.

کد خبر: 961114001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ - ۲:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،استاندار خراسان جنوبی، استفاده از نظام مهندسی روزآمد در فعالیتها را یکی از شاخصهای پیشرفت دانست و بیان کرد: امروز تجربه دیرینه ای در این نظام داریم و باید از همه شاخصهای مهندسی بویژه از روزآمدترین و بهترینها استفاده کنیم.استفاده از نظام مهندسی روزآمد یکی از شاخصهای پیشرفت است

استفاده از نظام مهندسی روزآمد یکی از شاخصهای پیشرفت است

استفاده از نظام مهندسی روزآمد یکی از شاخصهای پیشرفت است

استفاده از نظام مهندسی روزآمد یکی از  شاخصهای پیشرفت است

محمدمهدی مروج الشریعه در مراسم افتتاح پروژه های شرکت آب و فاضلاب شهری استان در بیرجند گفت: روال اجرای معمول فعالیتها در جای خود محفوظ و امکان بضاعت و دسترسی ما در حد تعریف شده آن است ولی هیچ کدام مانع از این نیست که ما روزآمدترین و بهترین تکنیکها و فناوریهای روز را نداشته باشیم.
مروج الشریعه ادامه داد: واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) باید در حوزه اجرایی و مهندسی ما به بهترین شکل ممکن روزآمد باشد.
وی افزود: هرکجا امکان دسترسی به اصل این فناوری را نداریم باید به سمت ساخت آن پیش برویم همان طور که کشورهای زیادی این مهم را انجام میدهند.
مقام عالی دولت در استان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در شرایط مالی فعلی که پروژه های عمرانی باید از شرایط ویژه ای برخوردار باشد، با همه محدودیتها و تنگناها با سعی و تلاش شبانه روزی و مهندسی دقیق و ایثارگری به ارایه خدمات خداپسندانه برای مردم میپردازند که جای تقدیر و قدردانی دارد.
وی، دهه فجر را یک یادآوری و تذکر برای همگان دانست و تصریح کرد: ما امروز میراث دار مسبب انقلاب، مدیران اولیه و معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی هستیم.
مروج الشریعه خاطر نشان ساخت: امام راحل فارغ از هر گونه وابستگی، ارمغانی برای نجات این ملت بود چرا که همه زندگی ما وابسته به جهانی بود که جز سلطه جویی و زبان فهمی جز استکباری چیز دیگری برای ملتها و کشورها نداشت.
وی اظهار داشت: رهانیدن ملت از یوغ استعمار و استکبار کار بزرگی بود که حضرت امام خمینی (رحمه الله) با شجاعت و مدیریت عالی به سرانجام رساندند.
استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: این میراث را باید به نیکی پاس بداریم و به نیکوترین شکل ممکن به نسلهای آینده تحویل بدهیم و بدانیم رسالت بزرگی چه در حفظ و پاسداشت و چه در انتقال آن به نسلهای آتی به دوش همه ماست.
وی ادامه داد: این یادآوری همین است که در ایام خاصی کارگزاران نظام و دولت به مناسبتهایی از جمله هفته دولت و دهه مبارک فجر آن چه در توان مهندسی، فکری، مالی و اجرایی داشته اند، عرضه میکنند.
مروج الشریعه با اشاره به این که این عرضه، ارزشی برای عرضه کنندگان و خدمت ناقابلی برای استفاده کنندگان و بهره برداران است گفت: باید در حوزه مهندسی پروژه های شرکت آبفای استان با بهترین شکل ممکن مهندسی کار کنیم.
هم زمان با دومین روز دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی با اعتبار صد و شصت و دو میلیارد و پانصد میلیون ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی در مرکز استان افتتاح یا کلنگ زنی شد.
این طرحها متعلق به شرکت آب و فاضلاب شهری استان، شهرداری و دانشگاه صنعتی بیرجند امروز (جمعه) افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها شروع گردید.
عملیات اجرایی احداث مخزن دو هزار مترمکعبی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال در مهرشهر با لوله‌ گذاری دویست و پنجاه و سیصد میلی متری پلی اتیلن به طول هزار ونهصد متر شروع شد.
اعتبار این طرح دو میلیارد و دویست میلیون تومان است که با افتتاح آن ۵ هزار و هشتصد نفر بهره ‌مند می گردند.
پارک محله ای سایت اداری به مساحت ۳ هکتار از دیگر پروژه هایی بود که در دومین روز از دهه فجر کلنگ زنی شد.

استفاده از نظام مهندسی روزآمد یکی از شاخصهای پیشرفت است

زون شش و ۷ و خط انتقال فاضلاب مهرشهر با هزینه کرد هفتاد هزار میلیون ریال، ایستگاه مرکزی آتش نشانی مهر شهر بیرجند با هزینه کرد دوازده هزار و پانصد میلیون ریال و کتابخانه مرکزی و اسناد دانشگاه صنعتی بیرجند با اعتبار بیست و هشت هزار میلیون ریال از جمله طرحهایی بود که امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح گردید.
هم زمان با دهه فجر امسال یک هزار و نوزده طرح عمرانی در استان خراسان جنوبی افتتاح میشود که سیصد و سی و سه پروژه شهری و ششصد و هشتاد و شش پروژه روستایی است.
هم چنین در ایام دهه فجر عملیات اجرایی شصت پروژه شامل بیست و یک پروژه شهری و سی و نه پروژه روستایی با پیش بینی اعتبار نهصد و هجده میلیارد ریال شروع میشود.
در مجموع برای پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر سال جاری، سه هزار و نهصد و پنجاه و یک میلیارد ریال هزینه شده است که با افتتاح این پروژه ها، ششصد و هفتاد و سه هزار و پانصد و پنجاه و پنج خانوار بهره مند و برای دو هزار و صد و چهل و نه نفر نیز اشتغال ایجاد می گردد.
استان خراسان جنوبی یازده شهرستان دارد و بیرجند مرکز این استان مرزی است.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۶
785 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0