مناسب سازی ساخت و سازها توسط نظام مهندسی و شهرداریها استاندار لرستان بیان داشت:

مناسب سازی ساخت و سازها توسط نظام مهندسی و شهرداریها

سیدموسی خادمی اظهار داشت: نظام مهندسی و شهرداری ‌ها اجرای اصول مناسب‌سازی در ساخت‌وسازهای جدید را کنترل کنند.

کد خبر: 980231010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸ - ۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، سیدموسی خادمی اظهار داشت: نظام مهندسی و شهرداری ‌ها اجرای اصول مناسب‌سازی در ساخت‌وسازهای جدید را کنترل کنند.

مناسب سازی ساخت و سازها توسط نظام مهندسی و شهرداریها

مناسب سازی ساخت و سازها توسط نظام مهندسی و شهرداریها

مناسب سازی ساخت و سازها توسط  نظام مهندسی و شهرداریها

وی در ستاد هماهنگی و پی‌گیری مناسب سازی لرستان با اشاره به ضرورت اجرای اصول مناسب سازی در ساخت و سازهای جدید مناطق سیل زده لرستان گفت: دفتر فنی استانداری لرستان این موارد را کنترل کند.

خادمی با عنوان این که این آسان‌ترین کاری است که می ‌توان برای رعایت ضوابط شهرسازی انجام داد، در حدی که نیاز اصلی را جبران کند، افزود: اداراتی که می‌خواهند ساختمان جدید بسازند نیز اگر این اصول مناسب سازی را رعایت نکنند که خیلی بد است؛ نظام مهندسی و شهرداری ‌ها موظف گردند کنترل کنند.

وی تصریح کرد: اگر هم جایی این اصول در ساخت و سازها رعایت نشد گزارش دهید تا شهرداری برود جلوگیری کند.

استاندار لرستان با اشاره به این که هیچ علتی ندارد مدیر دستگاه دولتی الزامی مثل اجرای اصول مناسب سازی را رعایت نکند، افزود: مدیر دستگاه خودش باید پیگیر باشد و مشکلات را رفع کند؛ اگر مدیری بخواهد در این مورد مقاومت کند که خیلی عجیب است و بنظر می ‌رسد قصور در این زمینه عمدتاً ناشی از عدم اطلاع و عدم توجه است.

مناسب سازی ساخت و سازها توسط نظام مهندسی و شهرداریها

خادمی با عنوان این که اگر اجرای اصول مهندسی در ساخت و ساز جدید ادارات رعایت نشد برخورد لازم را می‌ کنیم، گفت: دانشگاه علوم پزشکی با توجه به مراجعانی که دارد خود متولی امور مناسب سازی است. اگر نخواهد این چیزها را ببیند و رعایت کند عجیب است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی پی‌گیری لازم را با ادارات و نهادهای ذیربط داشته باشند و مسائل را بیان کنند تا دستگاه‌ ها برای رفع مشکل اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۸
535 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0