حضور موفق نشریه سازمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور موفق نشریه سازمان در نمایشگاه مطبوعات

حضور موفق نشریه سازمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور

آبان ماه سال جاری، کشور شاهد یک رویداد بزرگ فرهنگی با عنوان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور بود که نشریه فنی و تخصصی سازمان نظام مهندسی استان البرز نیز همچون سال گذشته در این نمایشگاه حضوری موفق داشت.

کد خبر: 960821014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ - ۹:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ، آبان ماه سال جاری، کشور شاهد یک رویداد بزرگ فرهنگی با عنوان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور بود که نشریه فنی و تخصصی سازمان نظام مهندسی استان البرز نیز همچون سال گذشته در این نمایشگاه حضوری موفق داشت.حضور موفق نشریه سازمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

حضور موفق نشریه سازمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

حضور موفق نشریه سازمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

حضور موفق نشریه سازمان در بیست و سومین نمایشگاه  مطبوعات کشور

مدیرمسئول نیارش البرز با اعلام این خبر بیان کرد: این نشریه با چاپ دهمین شماره از خود، بعنوان تنها سازمان نظام مهندسی کشور در این نمایشگاه حضور داشت.
فرهاد سهرابلو گفت: بر اساس اعلام سامانه جامع رسانه های کشور اکنون با کسب ضریب صد درصد نظم در انتشار، نیارش البرز در بین نشریات نظام مهندسی کشور بالاترین ضریب را دارا بوده و در جایگاه اول است.
سهرابلو از حضور و بازدید رئیس محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، عضوهای محترم هیئت مدیره، مدیران محترم بهمراه جمعی از اعضای فهیم سازمان از غرفه نیارش البرز تقدیر کرد و ادامه داد: طی ۲ سال گذشته تلاش شده تا علاوه بر جنبه کمی به بحث کیفیت نشریه نیز توجه گردد و درین راستا با تشکیل کمیسیون‌ های تخصصی از بین اعضای فعال و علاقه مند سازمان به پویایی و نیز کیفیت مطالب نشریه افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به همکاری نشریه سازمان در برگزاری دو جلسه تخصصی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور افزود: بواسطه برگزاری این جلسه ها با عناوین اقتصاد رسانه و قانون مطبوعات و هم چنین تهیه و توزیع منشور آپارتمان نشینی و نیز فعالیت مناسب غرفه نشریه سازمان در این نمایشگاه، توسط معاون محترم مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح از این نشریه تجلیل گردید.

حضور موفق نشریه سازمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات


عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی البرز بحضور مقامات کشوری و استانی در غرفه نیارش البرز اشاره کرد و ادامه داد: نوبخت معاون محترم ریاست جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور؛ حسین انتظامی معاونت محترم مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانم مولاوردی دستیار محترم ریاست جمهور در امورحقوق شهروندی؛ پزشکیان نایب ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، احمدی عضو محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، خیلدار مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلام استان البرز، پالیزگیر فرماندار محترم ساوجبلاغ ، حاجی قاسمی و سلیم نژاد از عضوهای محترم شورای اسلامی شهر کرج، طهایی استاندار پیشین، باقر نیا مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان البرز، حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و… از جمله میهمانان نشریه نیارش البرز در مدت برگزاری نمایشگاه بودند.
مدیر مسئول نیارش البرز حضور مدیران محترم استانی و کشوری در غرفه نشریه فنی تخصصی نیارش البرز را شایسته تقدیر دانست و از آن بعنوان وجود غرفه و توجه جدی به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه در میان مسئولان امر عنوان کرد.
قابل ذکر است بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور، با حضور بیش از ۱ هزار رسانه در قالب ششصد غرفه، پنجم تا دوازدهم آبان در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۶
1073 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0