موفقیت اطلاع رسانی و انتشار خبرها در گرو مطابقت با نیاز مخاطبان موفقیت اطلاع رسانی و انتشار خبرها

موفقیت اطلاع رسانی و انتشار خبرها در گرو مطابقت با نیاز مخاطبان

در جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان یزد با مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شیوه‌ های گرداوری خبر ها و سوژه پردازی بر اساس ذائقه و نیاز مخاطبان بررسی گردید.

کد خبر: 971011015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ دی ۹۷ - ۳:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان یزد با مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شیوه‌ های گرداوری خبر ها و سوژه پردازی بر اساس ذائقه و نیاز مخاطبان بررسی گردید.

موفقیت اطلاع رسانی و انتشار خبرها در گرو مطابقت با نیاز مخاطبان

موفقیت اطلاع رسانی و انتشار خبرها در گرو مطابقت با نیاز مخاطبان

اطلاع رسانی و انتشار خبرها زمانی موفق است ، که طبق نیاز مخاطبان باشد

در این جلسه تاکید شد روابط عمومی موفق درصدد است علاوه بر کاهش هزینه ها و افزایش کارایی مجموعه، درصد رضایتمندی از دستگاه متبوعه را بالا ببرد و این مهم از طریق جریان سازی خبری دو سویه و تبادل اطلاعات با مخاطبان امکانپذیر است.

صالحی _ دبیر هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان و دیگر اعضای شورا در گزارشهای خود جلب اعتماد جامعه، تقویت دولت الکترونیک، کشف ظرفیتهای خبری جدید و تقویت برنامه های آموزشی بر مبنای سند چشم انداز روابط عمومیهای استان را در صدر برنامه‌های خود عنوان کردند و خواستار همکاری فعال سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یک نهاد مردمی غیر دولتی و غیر اقتصادی در این عرصه شدند.

در این جلسه، زحمتکش _ نایب رئیس دوم سازمان نیز با اشاره به این که مجموعه‌ی اعضای سازمان را افرادی تحصیل کرده، متخصص، متعهد و تیزهوش تشکیل می ‌دهند توانمندی های سازمان نظام مهندسی ساختمان را تشریح کرد.

سالاری _ ریاست سازمان یزد در جمع بندی نتایج نشست، اهمیت کار گروهی را در روابط عمومیها مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران روابط عمومیهای استان با توجه به حوزه ‌های تخصصی دستگاه‌ های مرتبطشان می‌ توانند یک گروه همگن و مکمل یک دیگر را تشکیل داده و فراتر از ضرورت ‌های حوزه‌ مربوطه، به توسعه و تعالی استان کمک کنند.

موفقیت اطلاع رسانی و انتشار خبرها در گرو مطابقت با نیاز مخاطبان

سالاری، ضمن تشریح تشکیلات و برنامه های پیش روی سازمان نقش روابط عمومی و شیوه های خبر رسانی برای فرهنگ سازی در جامعه و آشنایی مخاطبان با حقوق شهروندی شان را یادآور شد و اظهار داشت: در تهیه و گرداوری خبرها باید پیوسته مطابق نظر مخاطبان در مورد چگونگی و نوع مطالب و حتی زمان انتشار خبر عمل کنیم تا بهترین نتیجه در جهت اعتماد سازی و رغبت آنها حاصل گردد.

منبع: یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ دی ۹۷
603 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0