قوی‌تر شدن دفاتر مهندسی، مرهون انسجام آن ها  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

قوی‌تر شدن دفاتر مهندسی، مرهون انسجام آن ها 

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بمنظور بررسی مسائل و مشکلات دفاتر مهندسی، 4 شنبه بیست و هفتم شهریور ماه از یکی از دفاتر شهر یزد بازدید کرد.

کد خبر: 190921002 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ - ۹:۲۰ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بمنظور بررسی مسائل و مشکلات دفاتر مهندسی، ۴ شنبه بیست و هفتم شهریور ماه از یکی از دفاتر شهر یزد بازدید کرد.

قوی‌تر شدن دفاتر مهندسی، مرهون انسجام آن ها 

قوی‌تر شدن دفاتر مهندسی، مرهون انسجام آن ها

قوی‌تر شدن دفاتر مهندسی مرهون  انسجام آن ها است

در این بازدید که علی اصغر زحمتکش؛ نایب رئیس دوم، محمدرضا شاه حسینی ؛ عضو هیئت مدیره و ریاست کمیسیون خدمات مهندسی و عباس معتمدراد؛ مدیر فنی و مشارکت‌های حرفه ای، ریاست سازمان استان را همراهی می کردند، در مورد مواردی همچون نحوه توزیع کار بین دفاتر مهندسی، دو نقشه ای بودن پرونده‌ها، چگونگی ارتقاء کیفیت نقشه‌ها و دیگر موارد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مهدی سالاری رییس سازمان استان، در این بازدید با اعلام این موضوع که دفاتر مهندسی نقش خیلی مهمی در فرایند ارائه خدمات مهندسی دارند، بیان کرد: دفاتر حلقه واسط سازمان نظام مهندسی و مالکین هستند و از جایگاه ویژه ای نزد سازمان برخوردار هستند.

سالاری گفت: برای این که بتوانیم نقشه های با کیفیت بهتری ارائه دهیم باید نسبت به توانمند سازی اعضای خود اقدام کنیم که در این راستا آموزشهای حرفه ای از طرف سازمان برنامه ریزی شده است.

قوی‌تر شدن دفاتر مهندسی، مرهون انسجام آن ها 

وی با ابراز تأسف از این که تهیه طرحهای پروژه های بزرگ در خارج از استان انجام می گردد، ادامه داد: عدم انسجام و هماهنگی مهندسین در قالب دفاتر سبب شده که نتوانیم اعتماد سرمایه گذاران را نسبت به توان فنی و مهندسی استان جلب کنیم.

رییس سازمان استان تصریح کرد: متأسفانه دفاتر ما کم‌تر سعی در معرفی خود کرده اند که با ایجاد قابلیت در سایت سازمان، امکان درج رزومه دفاتر مهندسی فراهم شده است که انتظار داریم تمامی دفاتر از این امکان استفاده کنند.

سالاری در خاتمه با اشاره به این موضوع که طبق قانون مالک حق انتخاب طراح خود را دارد، یاد آور شد: دفاتر باید تلاش کنند در مرحله نخست، با انسجام و هماهنگی در جهت قوی‌تر شدن خود قدم بردارند و در مرحله بعد با تبلیغات مناسب خود را به مخاطبین بشناسانند که در این راه سازمان آن ها را حمایت میکند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ شهریور ۹۸
519 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0