ادامه مجمع عمومی نوبت دوم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان مطرح کرد:

نمی‌ توان براحتی استحکام ساختمان‌ ها را قضاوت کرد

علی عموشاهی بیان کرد: نمی ‌توان براحتی استحکام ساختمان‌ های مسکن مهر را قضاوت کرد و یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید، من چنین جرأتی به خود نمی‌ دهم که کیفیت احداث این ساختمان ‌ها را قضاوت کنم.

کد خبر: 960902014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ آذر ۹۶ - ۱۲:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان ، علی عموشاهی بیان کرد: نمی ‌توان براحتی استحکام ساختمان‌ های مسکن مهر را قضاوت کرد و یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید، من چنین جرأتی به خود نمی‌ دهم که کیفیت احداث این ساختمان ‌ها را قضاوت کنم.نمی‌ توان براحتی استحکام ساختمان‌ ها را قضاوت کرد

نمی‌ توان براحتی استحکام ساختمان‌ ها را قضاوت کرد

نمی‌ توان براحتی استحکام ساختمان‌ ها را قضاوت کرد

نمی‌ توان براحتی استحکام ساختمان‌ ها را قضاوت  کرد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره بوضعیت مقاومت ساختمانهای مسکن مهر در اصفهان گفت: این که ساختمان های مسکن مهر در اصفهان در مقابل زلزله‌ های بین شش تا هفت ریشتری مقاوم هستند یا نه، چیزی نیست که بتوان به این راحتی قضاوت کرد.
عموشاهی ادامه داد: کیفیت احداث ساختمان‌ های مسکن مهر در هر استان و در هر شهر متفاوت است، برای مثال ممکن است کیفیت این ساختمان ‌ها در فولادشهر بگونه‌ ای نباشد که در بهارستان است و یا در اصفهان بگونه ‌ای نباشد که در فولادشهر احداث شده، لذا در هر جا با کیفیتی متفاوت احداث شده است.
وی با اشاره به این که کیفیت احداث هر ساختمان باید با توجه به شرایط آن ساختمان و سازنده آن قضاوت گردد، افزود: نمی ‌توان براحتی استحکام ساختمان‌ های مسکن مهر را قضاوت کرد و نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان‌ های مسکن مهر پیچید، من چنین جرأتی به خود نمی ‌دهم که کیفیت احداث این ساختمان ‌ها را قضاوت کنم.

نمی‌ توان براحتی استحکام ساختمان‌ ها را قضاوت کرد


رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با اشاره به قابل سنجش بودن ساختمان ‌های مسکن مهر در استان اصفهان اظهار داشت: استحکام ‌سنجی ساختمان ‌های مسکن مهر در اصفهان قابل اجرا ولی هزینه ‌بر است، اما در هر صورت این یک کار امری ضروری است.
وی گفت: بغیر از مسکن مهر هم ممکن است در بسیاری از ساخت و سازها قوانین استحکام ‌بخشی رعایت نگردد؛ شاخص اصلی برای احداث ساختمان‌ ها، استانداردهای لازم برای حفظ جان مردم است.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آذر ۹۶
725 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0