فضای تقابلی میان راه و شهرسازی و نظام مهندسی باید شکسته شود عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد:

فضای تقابلی میان راه و شهرسازی و نظام مهندسی باید شکسته شود

عبدالکریم حسین زاده، اختلافات پیش آمده بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان را سبب لنگ ماندن کار مردم دانست و بیان کرد: فضای تقابلی که در چند سال اخیر بین وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان بوجود آمده است، باید شکسته شود.

کد خبر: 970225001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عبدالکریم حسین زاده، اختلافات پیش آمده بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان را سبب لنگ ماندن کار مردم دانست و بیان کرد: فضای تقابلی که در چند سال اخیر بین وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان بوجود آمده است، باید شکسته شود.

فضای تقابلی میان راه و شهرسازی و نظام مهندسی باید شکسته شود

فضای تقابلی میان راه و شهرسازی و نظام مهندسی باید شکسته شود

فضای تقابلی میان راه و شهرسازی و نظام مهندسی باید  شکسته شود/ کار مردم لنگ مانده ‌است

وی عنوان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان، موضع ‌گیری و تقابلی نسبت به هم پیدا کرده‌اند، ولی منافع صنفی و منافع ملی ایجاب میکند که مسائل بین این دو نهاد حل گردد و این فضای تقابلی شکسته شود.
وی با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس برای فیصله دادن به اختلافات و چالش ‌های بین راه و شهرسازی و نظام مهندسی ادامه داد: تعداد زیادی از پروژه های ساختمانی به علت اختلافات اخیر بین این دو نهاد متوقف شده است که این فضا باید هر چه زودتر شکسته شود و نباید هر روز این شکاف عمیق تر گردد.
حسین زاده تصریح کرد: بنظر میرسد که ۳ گروه از این قضایا و چالش‌ ها ضرر می ‌بینند؛ مردم بعنوان کاربران این پروژه‌ ها، کارفرمایان و مشاوران بعنوان جامعه‌ای که حوزه های تخصصی را در دست دارند و دولت که بخشی از پروژه های ساختمانی متعلق به اوست.

فضای تقابلی میان راه و شهرسازی و نظام مهندسی باید شکسته شود

عضو کمیسیون عمران مجلس با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان هم به اندازه وزارت راه و شهرسازی حق را با خود می ‌داند، اظهار داشت: فقط در یک فضای گفتمان مشترک میتوان این موضوعات را حل کرد و در غیر اینصورت به نتیجه ای نخواهیم رسید و تداوم اختلافات و ادعای محق بودن از طرف هر دو نهاد، سبب لنگ ماندن هر چه بیش تر کار مردم میشود.
وی خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد هر دو طرف سر حرفهایی که زده‌اند و مواضعی که دارند، بمانند قطعا نمی‌ توانند هیچ گونه هم‌افزایی برای یک دیگر داشته باشند و لذا باید نظرات خود را بصورت کارشناسی مطرح کنند و امیدوار هستیم خروجی نشست کمیسیون عمران در روز ۳ شنبه گونه‌ای رقم بخورد که مفید برای کشور باشد.

منبع : بازار آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اردیبهشت ۹۷
777 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0