تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم برابر هیئت سمنان پیروز شد در لیگ برتر تیراندازی؛

تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم برابر هیئت سمنان پیروز شد

ریاست هیئت تیراندازی استان قم از پیروزی تیم نظام مهندسی ساختمان قم مقابل هیئت استان سمنان در لیگ برتر خبر داد.

کد خبر: 960729012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ مهر ۹۶ - ۱۲:۲۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست هیئت تیراندازی استان قم از پیروزی تیم نظام مهندسی ساختمان قم مقابل هیئت استان سمنان در لیگ برتر خبر داد.تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم برابر هیئت سمنان پیروز شد

تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم برابر هیئت سمنان پیروز شد

تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم برابر هیئت سمنان پیروز شد

تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم  برابر هیئت سمنان پیروز شد

حسین مهره ساز، بیان کرد: رقابت ‌های لیگ برتر تیراندازی مردان کشور هفته پنجم و پایانی از دور رفت خود را پشت سر گذاشت و تیم تیراندازی نظام مهندسی قم در آخرین بازی خود از دور رفت مقابل تیم هیئت استان سمنان پیروزی شد.
مهره ساز گفت: این مسابقه روز جمعه به میزبانی تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم برگزار گردید و با توجه به شرایط و استانداردهای میزبانی، همانند بسیاری دیگر از تیم‌ های لیگ برتری، مسابقه ما در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید و تیم نظام مهندسی قم توانست هر در بخش تفنگ بادی و هم در تپانچه حریف خود را شکست دهد.
وی ادامه داد: در مسابقه مقابل تیم هیئت سمنان، در رشته تفنگ بادی، حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل پسند و پوریا عصمت برای تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم مسابقه دادند و در تپانچه بادی هم محمود جعفرغفار، سیدیاسر حسینی، یاسر خلیل نژاد و عرفان صلواتی حاضر بودند.
رئیس هیئت تیراندازی استان قم افزود: محمد جواد متقیان نژاد مربی گری تیم نظام مهندسی استان قم را بعهده دارد و امیدوار هستم تیم نظام مهندسی بتواند در نیم فصل دوم هم به روند رو به رشد خود ادامه دهد زیرا رشته تیراندازی بعنوان یک رشته المپیکی و آسیایی می‌ تواند موفقیت‌ های خوبی کسب کند و از ظرفیت این رشته باید بدرستی استفاده شود.

تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان استان قم برابر هیئت سمنان پیروز شد


مهره ساز تصریح کرد: در تیم ‌های ملی، امروز امیدواری زیادی به آینده داریم بطوریکه مرحله سوم و نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تفنگ بادی بزرگسالان برگزار گردید و هادی غرباقی تیرانداز جوان قمی توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند و این تیرانداز آینده روشنی در پیش دارد.
وی خاطر نشان ساخت: مرحله نهایی مسابقات آزاد در رشته تپانچه بادی نیز برگزار گردید و محمود جعفرغفار مقام چهارم این مسابقات را کسب کرد ضمن اینکه در بخش بانوان نیز چند تیرانداز جوان ما شانس حضور در بازی ‌های جهانی جوانان و نوجوانان را که آذر برگزار می‌ شود در اختیار دارند.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۶
977 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0