مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۴ و ۵‌ مرداد برگزار می‌گردد مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۴ و ۵‌ مرداد برگزار می‌گردد

مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۴ و ۵‌ مرداد برگزار می‌گردد

کد خبر: 030320003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ خرداد ۰۳ - ۶:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۴ و ۵‌ مرداد برگزار می‌گردد ، چهارم مرداد، آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی ساختمان برگزار می گردد

مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۴ و ۵‌ مرداد برگزار می‌گردد

مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۴ و ۵‌ مرداد برگزار می‌گردد
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اظهار داشت: مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان که مقرر بود ۲۱ و ۲۲ تیرماه امسال برگزار شود، به دلیل تغییر در زمان برگزاری آزمون‌های سراسری (کنکور) و تلاقی آن با زمان برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به چهارم و پنجم مردادماه سال جاری موکول گردید.
طبق اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، ثبت نام همه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان تا ساعت ۲۰ امروز ۱۹ خردادماه برقرار است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
آزمون طراحی معماری پنجم مرداد برگزار می‌گردد
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تاکید کرده است: زمان برگزاری آزمون رشته معماری (طراحی) روز جمعه (پنجم مردادماه) است و ضروری است تا متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.
طبق این اطلاعیه، داوطلبان مردود شده در آزمون اسفندماه رشته معماری (طراحی) که درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت کرده‌اند، چنانچه پس از ثبت‌نام در این آزمون‌ و اعمال بازنگری، موفق به اخذ نمره قبولی شوند مبلغ پرداخت شده بابت ثبت‌نام به کیف پول در پروفایل شخصی آنها عودت داده می‌شود.
چهارم مرداد، برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی ساختمان
هم چنین، زمان برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان روز پنج‌شنبه چهارم مرداد ماه امسال است. بنابراین ضروری است تا متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۰۳
118 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0