چالش جدی در آئین رای گیری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی انتخابات

چالش جدی در آئین رای گیری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تنشها و تخلفهای زیادی در سالن والیبال خیابان حجاب تهران برگزار گردید .

کد خبر: 970427003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ - ۹:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تنشها و تخلفهای زیادی در سالن والیبال خیابان حجاب تهران برگزار گردید .

چالش جدی در آئین رای گیری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی

چالش جدی در آئین رای گیری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی

چالش جدی در آئین رای گیری پنجمین  دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

گزارش ما از محل برگزاری انتخابات حاکی است نخستین تخلف حذف نام یک کاندیدای خانم از تابلوی جدول اسامی بود که با اعتراض فرد حذف گردیده و بعد از ۲ ساعت پیگیری و پایمال شدن حقوق این کاندیدا نهایتا نام وی مجددا در لیست اعلام گردید بدون این که خاطیان مجازات گردند.
در ادامه، مشارکت کنندگان در آئین رای گیری نسبت به دخالت برخی عوامل اجرایی (کارمندان سازمان) در هدایت رای دهندگان برای نوشتن نام کاندیداهای خاص اعتراض کردند. مورد دیگر که فیلم آن توسط رای دهندگان در کانالهای خبری قرار گرفت اعتراض بسیاری از اعضا نسبت به عدم تمدید عضویت بود در حالیکه آنها حق عضویت را پرداخت بودند. این اعضا که اکثرا از گروه های مستقل یا ائتلافهای پر طرفدار بودند بر این باور هستند که تایید نکردن پرداخت حق عضویت افراد در حالیکه سند پرداخت در دست اعضا بود و محرومیت آنها از رای گیری تاثیر مستقیم در نتیجه آراء به نفع ائتلاف مورد حمایت ریاست کنونی سازمان است که احتمال میرود برنامه ریز این تخلفات بوده است.

چالش جدی در آئین رای گیری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی

در این فیلم معترضین از فردی ( م خ ) نام میبرند که میلیونها تومان وجه حق عضویت را بلا اثر کرده است. نامبرده هم چنین بعنوان دبیر کمیته اجرایی انتخابات و فرد مورد اعتماد ستاد اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات، کارت گردن آویز خود را که مجوز ورود و خروج بدون نظارت یا کنترل را به فرد میدهد در اختیار فرد دیگری قرار داده بود که این موضوع توسط اعضای سازمان کشف و بعد اطلاع ریاست کمیته اجرایی انتخابات فرد خاطی از سالن و فرایند اجرایی انتخابات اخراج گردید، ولی رای دهندگان بر این باور هستند که چنین تخلف فاحشی با نقش دست راست ریاست کمیته اجرایی انتخابات، سلامت حفظ آرای هزاران نفر از مهندسان استان تهران را به زیر سوال برده است و ریاست کمیته هم با افراد هم نظر بوده است زیرا با این تقلب و تخلف و تردد افراد غیر مسول با کارت یک مسئول وجاهت قانونی انتخابات را خدشه دار کرده است. با توجه به موارد ذکر شده و در مواردی ۲ بار رای دادن برخی افراد و عدم توجه در رابطه با رویت اصل کارت ملی یا کارت عضویت پیش از تحویل برگه رای و سلب حق را از افرادی که حق عضویت را پرداخت کرده بودند بنظر میرسد انتخابات بطور کامل مخدوش بوده و مسیر صحیح و سلامت سپری نکرده است.
منبع : شعار سال

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۷
1120 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0