دومین دوره آموزشی روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور برگزاری دومین دوره آموزشی روابط عمومیهای سازمانها

برگزاری دومین دوره آموزشی روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور

دومین دوره آموزشی روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور بمیزبانی نظام مهندسی ساختمان خوزستان در شهرستان آبادان در دو روز با حضور شانزده استان برگزار گردید.

کد خبر: 961120004 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ بهمن ۹۶ - ۷:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،دومین دوره آموزشی روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور بمیزبانی نظام مهندسی ساختمان خوزستان در شهرستان آبادان در دو روز با حضور شانزده استان برگزار گردید.

دومین دوره آموزشی روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور

دومین دوره آموزشی  روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار گردید

این سلسه دوره های آموزشی بمنظور ایجاد ساختار تخصصی روابط عمومی سازمانها و تقویت سازمانهای نظام مهندسی ساختمانهای استانها برگزار می گردد.
روز اول آموزش تشریفات در روابط عمومی با تدریس علی محمد بیدار مغز و روز دوم دوره افکارسنجی با تدریس رستمی بود.
لازم به ذکر است که قبل از این نخستین دوره آموزشی روابط عمومی در استان تهران برگزار گردید.
برگزاری نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی
در حاشیه این دوره آموزشی، نشست شورای روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار گردید.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این نشست با تاکید بر نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: روابط عمومیها باید بدانند که برای سازمان کار میکنند و امین تشکیلات هستند و باید بتوانند نقش اصلی خود را در ارتباط مردم و سازمان ایفا کنند.

دومین دوره آموزشی روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور

رجبی با اشاره به این که روابط عمومیها نباید در مواجهه با مشکلات عقب نشینی کنند ادامه داد: نقش روابط عمومی به دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم میشود که مسئولیت ما در مرحله اول ایجاد نگرش و دید مثبت در افراد میباشد، در واقع شناخت ، برقراری ارتباط با مخاطبان و انتقال پیام به شکل صحیح وظیفه روابط عمومی است.
رجبی بر ضرورت برگزاری دوره ها آموزشی از این دست تاکید کرد و افزود: ما نیازمند آموزشهای کاربردی در حیطه روابط عمومی هستیم و این دوره ها باید ادامه پیدا کند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی کردستان

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ بهمن ۹۶
698 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0