تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان داشت :

نقش مصالح ساختمانی استاندارد در حفظ سرمایه های ملی

سیف اله علی نیا با اشاره به اهمیت نمایشگاههای صنعت ساخت معرفی مصالح ساختمانی استاندارد به مهندسان و شهروندان بر نقش این مصالح در حفظ سرمایه های ملی تاکید کرد.

کد خبر: 961107004 تاریخ انتشار: شنبه ۷ بهمن ۹۶ - ۱۲:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، سیف اله علی نیا با اشاره به اهمیت نمایشگاههای صنعت ساخت معرفی مصالح ساختمانی استاندارد به مهندسان و شهروندان بر نقش این مصالح در حفظ سرمایه های ملی تاکید کرد.نقش مصالح ساختمانی استاندارد در حفظ سرمایه های ملی

نقش مصالح ساختمانی استاندارد در حفظ سرمایه های ملی

نقش مصالح ساختمانی استاندارد در حفظ سرمایه های ملی

نقش مصالح ساختمانی استاندارد در  حفظ سرمایه های ملی

وی در آئین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه فن آوری نوین صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاهها فرصتی در جهت معرفی مصالح ساختمانی استاندارد میباشد.
با اشاره به نقش مصالح ساختمانی استاندارد در افزایش عمر مفید ساختمانها ادامه داد: نهادینه سازی به کار گیری مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها در کنار رعایت مقررات ملی و شیوه نامه ها و هم چنین کنترل و نظارت ، همواره ۳ محور مورد تاکید سازمان در جها ارتقاء کیفیت ساخت و سازها و حفظ سرمایه های ملی بوده است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران تصریح کرد: نقشی که مصالح ساختمانی میتواند در طول عمر ساختمان و کیفیت ها ساختمانها ایفا کند مطمئنا کم تر از نقش مهندس ناظر و مقررات ملی نخواهد بود و برپایی نمایشگاههای صنعت ساختمان با تنوع پنج هزار رقم در کشور نقش بسزایی در معرفی این مصالح به شهروندان و مهندسان دارد.
وی در پاسخ به پرسشی در مورد نقش صنعت ساختمان در راشتغال و تولید ملی کشور ادامه داد: گردش مالی در بخش ساختمان کشور رقم تقریبی پنجاه میلیارد دلار در زمان رونق ساخت و سازها بوده است که این رقم بیانگر نقش ویژه ی این صنعت در حوزه اشتغال و تولید ملی کشور است. طبق نظر کارشناسان بعد از کشاورزی، صنعت ساختمان بیش ترین سهم را در حوزه اشتغال دارد و باید توجه ویژه ای به این موضوع گردد.

نقش مصالح ساختمانی استاندارد در حفظ سرمایه های ملی

علی نیا با تاکید بر لزوم رعایت مجموعه آیین نامه ها و مقررات ملی در ساخت و سازها تصریح کرد: خدمات مهندسی بعنوان سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز است وباید از مهندسان ذی صلاح در ساخت و سازها بهره گیری گردد.
شانزدهمین نمایشگاه فن آوری نوین صنعت ساختمان- آسانسور و پله برقی، در روزهای ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی مازندران- قائمشهر دایر بود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید اینترنتی کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۶
824 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0