مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان مطرح کرد:

نقش ایده های ناب و مدرن در بهبود مدیریت سازمان نظام مهندسی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در همایش مهندسی ایده اظهار داشت: استفاده از ایده های ناب یکی از روش های مدرن در بهبود مدیریت در سازمان است.

کد خبر: 8451 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ بهمن ۹۵ - ۱۰:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در همایش مهندسی ایده اظهار داشت:استفاده از ایده های ناب یکی از روش های مدرن در بهبود مدیریت در سازمان است.نقش ایده ناب و مدرن در بهبود مدیریت سازمان

نقش ایده ناب و مدرن در بهبود مدیریت سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان

نقش ایده ناب و مدرن در بهبود مدیریت سازمان

 در این همایش که توسط موسسه آموزش عالی ساعی، اداره کل آموزش و پرورش استان و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان برگزار شد، احمد تجری با اشاره به مبحث ایده و خلاقیت در سازمان ها بیان کردباید زمینه بیان نظرات و پیشنهادات در سازمان به نحو مطلوب ایجاد شود تا علاوه بر شناسایی آسیب ها و نقاط ضعف، تفکرات جدید عملی شود.

وی افزود: برگزاری این قبیل همایشها می تواند در اشاعه فرهنگ ایده پردازی و نظام پیشنهادات کمک شایانی نماید. رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان همچنین با اشاره به ایجاد کمیته نظام پیشنهادات در سازمان متبوع خود اظهار داشت: تشکیل این کمیته که جلسه های منظم و هفتگی و با برنامه داردباعث شده است پیشنهادها و نظرهای مناسب و در خور توجهی به هیات مدیره ارجاع شود.

این همایش توسط موسسه آموزش عالی ساعی، اداره کل آموزش و پرورش استان و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستاندر سالن همایش های اداره کل محیط زیست استان برگزار شد

منبع: مازندشو

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۵
1061 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0