نقش مهندسان در گسترش فرهنگ استفاده مناسب از آب ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

نقش مهندسان در گسترش فرهنگ استفاده مناسب از آب

مهندسان ساختمان با همکاری شرکت آبفا اهواز میتوانند نقش مهمی در گسترش فرهنگ استفاده مناسب از آب ایفا کنند.

کد خبر: 970215011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خوزستان،مهندسان ساختمان با همکاری شرکت آبفا اهواز میتوانند نقش مهمی در گسترش فرهنگ استفاده مناسب از آب ایفا کنند.

نقش مهندسان در گسترش فرهنگ استفاده مناسب از آب

نقش مهندسان در گسترش فرهنگ استفاده مناسب از آب

نقش مهندسان در گسترش  فرهنگ استفاده  مناسب از آب

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در دیدار مشترک با مدیرعامل شرکت آبفا اهواز، بیان کرد: نظارت بر انشعابات و تاسیسات داخلی آب منازل مسکونی میتواند نقش تاثیرگذاری در استفاده از آب داشته باشد.
کورش خواجوی گفت: در این راستا با گرداوری یک پروتکل همکاری فی مابین میتوان از مشاوره مهندسان تاسیسات عضو سازمان برای آموزش همگانی مشترکین آب بهره مند گردید.
خواجوی تصریح کرد: نظام مهندسی خوزستان آمادگی همکاری لازم با شرکت آب و فاضلاب اهواز در زمینه ارائه مشاوره های فنی و نظارت بر انشعابات آب ساختمانهای اهواز را دارد.
باید در همه پروژه های عمرانی نگاه فنی حاکم گردد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در دیدار مشترک با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بر ایجاد نگاه فنی در نظارت و تکمیل همه پروژه های عمرانی شهری تاکید کرد.
فردوس کریمی تصریح کرد: ما از حضور مهندسان مکانیک نظام مهندسی در قالب مشاوره و نظارت بر انشعابات آب منازل و اماکن اهواز استقبال میکنیم و اعتقاد داریم برای تغییر روند فعلی باید از هم فکری مهندسان ساختمان نهایت بهره برداری را داشته باشیم.
کریمی ادامه داد: هم اکنون هزار و پانصد نفر نیروی انسانی در قسمتهای مختلف شرکت آب و فاضلاب شهر اهواز مشغول بفعالیت هستند که به دنبال تقویت بدنه کارشناسی و تخصصی شرکت هستیم.

نقش مهندسان در گسترش فرهنگ استفاده مناسب از آب

وی اظهار داشت: ما باید در گسترش مقررات ملی ساختمان و فرهنگ استفاده بهینه از آب، فرهنگ مهندسی را جایگزین فرهنگ عامیانه کنیم و در این راستا نگاه مهندسی را در جامعه نهادینه کنیم.
کریمی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: این شرکت در حال حاضر همکاری خوبی با دانشگاهها و صنایع تولیدی دارد و از همکاری با نظام مهندسی و جامعه مهندسی نیز استقبال میکند.
آمادگی همکاری مهندسان مکانیک با آبفا اهواز
سازمان نظام نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با برخورداری از مهندسان مکانیک با تجربه، آماده همکاری با کارشناسان شرکت آبفا است.
ریاست گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی در این دیدار، گفت: در حال حاضر چهارصد و هشتاد و سه بازرس گاز در نظام مهندسی فعالیت دارند که همکاری خیلی خوبی با شرکت گاز استان دارند که سبب شده ضمن کاهش حوادث ناشی از گاز، مقوله نظارت بر تاسیسات گاز تا حد قابل قبولی ارتقا یابد.
محسن فلاح بیان کرد: این تعامل و همکاری با شرکت آبفا اهواز نیز میتواند در قالب مشاوره و نظارت بر تاسیسات و انشعابات داخلی آب ساختمانها شکل بگیرد که در این زمینه ما آمادگی کامل برای همکاری متقابل را داریم.
وی ادامه داد: پیش از این نیز نشست مشترکی با آب و فاضلاب اهواز برگزار گردید که امیدوار هستیم در آینده نزدیک شاهد ارتقا و همکاریهای فی ما بین این دو مجموعه تخصصی باشیم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی مکانیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۹۷
848 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0