دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری شهردار تبریز

نقش مهندسین و متخصصین، در حفظ منابع و سرمایه‌های شهر، دارای اهمیت است

شهردار تبریز در ملاقت با عضوهای نظام مهندسی شهرستان های آذربایجانشرقی خدمت گزاری به شهروندان را امری ضرورتی دانست که تعارف بردار نیست.

کد خبر: 960922012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ - ۸:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،شهردار تبریز در ملاقت با عضوهای نظام مهندسی شهرستان های آذربایجانشرقی خدمت گزاری به شهروندان را امری ضرورتی دانست که تعارف بردار نیست.نقش مهندسین و متخصصین، در حفظ منابع و سرمایه‌های شهر، دارای اهمیت است

نقش مهندسین و متخصصین، در حفظ منابع و سرمایه‌های شهر، دارای اهمیت است

نقش مهندسین و متخصصین، در حفظ منابع و سرمایه‌های شهر، دارای اهمیت است

نقش مهندسین و متخصصین،در حفظ منابع و سرمایه‌های شهر، دارای اهمیت است

ایرج شهین باهر گفت: همراهی، همدلی و همسویی شهرداریها با استاندار محترم آذربایجانشرقی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به نفع تبریز و استان خواهد بود که خوشبختانه در مدت اخیر این همراهی و همدلی برای خدمت گزاری و توسعه استان به نحو احسن خود را نشان داده است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه مهندسی در حوزه ساخت شهر و توسعه ادامه داد: باید این موضوع در بین مردم تبیین گردد که مهندسین بعنوان متخصصین توسعه و ساخت در توسعه نقش اساسی دارند.
شهردار تبریز افزود: اگر متخصصین و مهندسین در جایگاه های تخصصی خود حاضر باشند هزینه اشتباه محاسبات و اشتباه در اجرا به مردم و جامعه تحمیل نمی گردد.
ایرج شهین باهر با اشاره به ایرادات و مشکلات حوزه مدیریتی در شهرها تصریح کرد: یکی از اساسی ترین ایرادات اینست که فرد به شکل تخصصی در جایگاه خود قرار نگیرد. باید در نظر گرفت که تعهد و پاک دستی یک سوی قضیه است ولی تخصص ضلع دیگر این مثلث را تشکیل میدهد که خلا آن هزینه های بزرگی را بجامعه تحمیل میکند.

نقش مهندسین و متخصصین، در حفظ منابع و سرمایه‌های شهر، دارای اهمیت است

وی با تاکید بر لزوم توجه به موضوع حیف و میل در فعالیتها تصریح کرد: یک تصمیم غلط شاید میلیاردها هزینه به یک مجموعه و یا شهر وارد کند، هرچند در بحثها بیش تر قضیه میل و فساد مالی مطرح میشود ولی روی دیگر قضیه حیف نمودن داراییها و اجرای پروژههایی است که شاید خسارت یک تصمیمگیری و اجرای یک طرح خیلی سنگین باشد و سالیان سال مردم هزینه حیف شدن و اجرای یک پروژه نا به جا را بپردازند.
وی خاطر نشان ساخت: نقش مهندسین و متخصصین حوزه های مهندسی بخاطر حفظ بیت المال و جلوگیری از خسارتها دارای اهمیت است؛ اگر مدیری در جایگاه تخصصی خود نباشد قطعا شاهد از میان رفتن منابع و سرمایه ها خواهیم بود.
در آغاز دیدار شهردار تبریز با نماینده های نظام مهندسی شهرستانهای آذربایجان شرقی تعدادی از حاضرین به ایراد نقطه نظرات و اظهارات خود پرداختند.
منبع : شهریار

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن، مراجع علمی و فنی معتبر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آذر ۹۶
964 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0