تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 ثبت نتایج آزمایشهای جوش و بتن

الزام ثبت نتایج آزمایشهای جوش و بتن از طریق سامانه خدمات مهندسی

به استناد مواد دو و یک و چهار  قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد چهار و ده آیین نامه اجرایی آن بمنظور دستیابی به کیفیت استاندارد  خدمات مهندسی ساختمان و بهبود ارائه خدمات فنی آزمایشگاهی و در جهت اجرای مقررات ملی ساختمان ، موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام مقتضی ابلاغ می شود:

کد خبر: 961121018 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۹:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران،‌به استناد مواد دو و یک و چهار  قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد چهار و ده آیین نامه اجرایی آن بمنظور دستیابی به کیفیت استاندارد  خدمات مهندسی ساختمان و بهبود ارائه خدمات فنی آزمایشگاهی و در جهت اجرای مقررات ملی ساختمان ، موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام مقتضی ابلاغ می شود:

الزام ثبت نتایج آزمایشهای جوش و بتن از طریق سامانه خدمات مهندسی

الزام ثبت نتایج آزمایشهای جوش و بتن از طریق سامانه خدمات مهندسی

الزام ثبت نتایج  آزمایشهای جوش و بتن از طریق سامانه خدمات مهندسی

با توجه به راه اندازی کارتابل خدمات آزمایشگاهی بتن وجوش در سامانه خدمات مهندسی، از این به بعد ثبت درخواست انجام آزمایشهای مذکور توسط ناظر و ارائه گزارش نتایج آزمایشها توسط شرکتهای خدمات آزمایشگاهی صرفا از طریق کارتابل مذکور صورت می گیرد. هم چنین گزارشهای مرحله ای کلیه ناظران می ‌بایست به استناد نتایج آزمایشهای جوش و بتن مندرج در این کارتابل ارائه شود.
در تمامی پرونده هایی که تاریخ ثبت اعلام شروع عملیات ساختمانی آن ها در دفاتر خدمات الکترونیک شهر بعد از مورخ یکم تیر ماه نود و شش  میباشد، پرداخت حق الزحمه ناظران محترم، منوط به ثبت درخواست انجام آزمایشهای جوش و بتن از طریق کارتابل خواهد بود.
با ثبت برگ تعهد و اعلام ثبت قرارداد جوش و بتن در کارتابل فوق الذکر، کنترل ظرفیت و صلاحیت شرکت ‌های خدمات آزمایشگاهی در مورد پرونده های فوق الذکر از طریق کارتابل انجام می شود.
تواتر نمونه برداری و تعداد آزمونه های بتن بر اساس مبحث نهم و آزمایش جوش بر اساس جدول ۱۰-۴-۱ مبحث دهم مقررات ملی ساختمان میباشد.

الزام ثبت نتایج آزمایشهای جوش و بتن از طریق سامانه خدمات مهندسی

جهت اطلاع و آشنایی با فرآیند کارتابل جوش و بتن سامانه خدمات مهندسی، به راهنمای کارتابل جوش و بتن در پایگاه اطلاع رسانی سازمان مراجعه نمایید.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پرتال نظام پیشنهادات از طریق لینک زیر منعکس کنید.
http://suggestion.tceo.ir

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
1967 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0