الزام ساختمان های عمومی به رعایت ضوابط مناسب سازی محمد حسین صباغی

الزام ساختمان های عمومی به رعایت ضوابط مناسب سازی

مدیر دفترنمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان میبد با اشاره به الزام مساجد، ادارات و اماکن عمومی به دریافت پروانه ساخت و رفع موارد ایجاد خطر در ساختمانها بیان داشت: در ساختمان‌های موجود نیز نظام مهندسی آمادگی دارد تا با معرفی مشاور طرح، نسبت به برداشت وضعیت موجود و طراحی رمپ ورودی و سایر امکانات اقدام کند.

کد خبر: 980309005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸ - ۸:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،مدیر دفترنمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان میبد با اشاره به الزام مساجد، ادارات و اماکن عمومی به دریافت پروانه ساخت و رفع موارد ایجاد خطر در ساختمانها بیان داشت: در ساختمان‌های موجود نیز نظام مهندسی آمادگی دارد تا با معرفی مشاور طرح، نسبت به برداشت وضعیت موجود و طراحی رمپ ورودی و سایر امکانات اقدام کند.

الزام ساختمان های عمومی به رعایت ضوابط مناسب سازی

الزام ساختمان های عمومی به رعایت ضوابط مناسب سازی

الزام ساختمان های عمومی به رعایت  ضوابط مناسب سازی

محمد حسین صباغی، در جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان ادامه داد: نظارت بر ساخت و ساز ساختمان و اعلام گزارش نظارت به شهرداری بخشی از وظایف نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز است، در این راستا لازم است با همکاری اداره بهزیستی، شهرداری و نظام مهندسی نسبت به مناسب سازی اماکن اقدام شود.
صباغی اظهار داشت: در ساختمان‌های عمومی تهیه نقشه ازبیلت الزامی است تا در زمان‌های لازم دسترسی به ساختمان و تصمیم گیری را آسان کند.
رئیس اداره بهزیستی میبد نیز تصریح کرد: فرهنگ سازی سد معبر، نصب چراغ چشمک زن عابرپیاده، رفع موانع و مشکلات مناسب سازی معابرعمومی، الزام مناسب سازی در مساجد و نظارت صحیح ساختمان‌ها در راستای مناسب سازی ادارات انجام گردد.

الزام ساختمان های عمومی به رعایت ضوابط مناسب سازی

سید محسن فلاح با اشاره به این که بیش ترین مراجعه را سالمندان در مراکز عمومی دارند، گفت: بانک‌ ها، فروشگاه‌ های بزرگ، داروخانه شبانه روزی، مراکز بهداشتی درمانی و… باید بیش تر مورد توجه قرار گیرند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۸
495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0