درخواست ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران برای رفع مشکل بیمه ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران

درخواست ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران برای رفع مشکل بیمه و مالیات مسکن مهر

ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران بیان کرد: موضوع پرداخت مالیات و بیمه مسکن مهر مانع از اقدام مؤثر پیمانکاران پروژه مسکن مهر شده است.

کد خبر: 190708005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ - ۹:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران بیان کرد: موضوع پرداخت مالیات و بیمه مسکن مهر مانع از اقدام مؤثر پیمانکاران پروژه مسکن مهر شده است.

درخواست ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران برای رفع مشکل بیمه

درخواست ریاست سازمان نظام مهندسی  استان تهران برای رفع مشکل بیمه و مالیات مسکن مهر

احمد خرم در نشست شورای مسکن با اشاره به مشکلات محوری مسکن مهر بیان کرد: در مورد بیمه مسکن مهر مقرر شده بود که پنج هزار و دویست تومان برای هر مترمربع لحاظ گردد، ولی تأمین اجتماعی برخورد متفاوتی با این موضوع دارد و وحدت رویه در این سازمان وجود ندارد و باید حداقل در استان تهران، نشستی گذاشته شود که تکلیف این وضعیت مشخص گردد.
خرم گفت: مالیات مسکن مهر سیصد هزار تومان است که باید موضوع پرداخت مشکل مالیات و بیمه مسکن مهر برطرف گردد، هر چند ده‌ها نشست در این زمینه برگزار شده است و مورد تأیید کلیه دستگاه‌ ها قرار می ‌گیرد ولی متأسفانه تا به حال قدم های عملیاتی در این زمینه برداشته نشده است.
وی گفت: مشکل مالیات بر ارزش افزوده نیز در مورد مسکن مهر وجود دارد چرا که مؤدی مالیاتی پیمانکار و پرداخت‌کننده دولت است و پیمانکار دشواری‌ های بسیاری را در این زمینه متحمل می‌ گردد چرا که بعضاً برخی از پرداخت‌ها پنج سال به طول می ‌انجامید ولی جریمه را پیمانکار باید پرداخت کند.

درخواست ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران برای رفع مشکل بیمه

رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران ادامه داد: اخیراً در پردیس در ده هزار واحد مسکن مهر اقاله صورت گرفت که مورد تأیید دولت نیز است اما متأسفانه بانک‌ مسکن زیر بار آن نمی ‌رود که باید نشستی با بانک مسکن گذاشته شود تا این موضوع نیز تعیین تکلیف گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی
منابع آزمون نظام مهندسی ترافیک
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۸
618 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0