واکاوی علت عدم حضور مناسب مهندسان در انتخابات نظام مهندسی علی نبیان

واکاوی علت عدم حضور مناسب مهندسان در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

علی نبیان در مراسم تکریم دوره هفتم و معارفه هیأت مدیره دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ضمن تقدیر از مجموعه دست اندرکاران هیأت نظارت و اجرایی انتخابات، بیان داشت: همه کمک کنیم که بتوانیم قدم مناسبی برای توسعه استان مازندران برداریم.

کد خبر: 970815025 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ - ۳:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی نبیان در مراسم تکریم دوره هفتم و معارفه هیأت مدیره دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ضمن تقدیر از مجموعه دست اندرکاران هیأت نظارت و اجرایی انتخابات، بیان داشت: همه کمک کنیم که بتوانیم قدم مناسبی برای توسعه استان مازندران برداریم.

واکاوی علت عدم حضور مناسب مهندسان در انتخابات نظام مهندسی

واکاوی علت عدم حضور مناسب مهندسان در انتخابات نظام مهندسی

علت عدم حضور مناسب مهندسان در  انتخابات نظام مهندسی واکاوی گردد

نبیان با بیان این که مازندران ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه دارد، افزود: اگر در کنار هم باشیم می ‌توانیم ظرفیت‌ های ملی را به نیروهای استان اختصاص دهیم.
وی ادامه داد: از آن جایی که قانون نظام مهندسی مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و ریاست سازمان نظام مهندسی کشور از ریاست جمهوری حکم میگیرد، بدین نحو سازمان نظام مهندسی به نوعی با دستگاههای دولتی گره خورده و انتظار پاسخگویی از این مجموعه است.
وی با بیان این که جامعه مهندسی که می ‌تواند پشتوانه قوی باشد، بخاطر کوچکترین مسائل با هم دیگر دغدغه دارند، تصریح کرد: همکاران نظام مهندسی بازوان پرتلاش و پرتوان بنده بوده که در بخشهای نظارتی به ما کمک میکنند. در کجا میتوان سی و پنج هزار نیروی متخصص با چشم بینا در همراهی امور یافت؟! اگر به وفاق و همدلی نرسیم مشکلات دوره گذشته دوباره تکرار شده و این زیبنده استان مازندران نیست.

واکاوی علت عدم حضور مناسب مهندسان در انتخابات نظام مهندسی

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان این که در شرایط خاص اقتصادی قرار داریم، خاطر نشان کرد: اعضای هیأت مدیره هم چنان که برای کسب آرا در مناطق استان مازندران حضور پیدا می ‌کردند پس از انتخابات هم بازدید مستمر را در دستور کار خود قرار دهند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۷
924 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0