معترضین به آزمون نظام مهندسی در انتظار اقدام مسئولان خواب زده اقدام مسئولان خواب زده

معترضین به آزمون نظام مهندسی در انتظار اقدام مسئولان خواب زده

برگزار کنندگان آزمون نظام مهندسی گاف دادند و داوطلبین فهمیدند حالا هیچ مسئولی گردن نمی‌گیرد و اعتراضات ادامه دارد

کد خبر: 191103002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸ - ۱۰:۰۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،برگزار کنندگان آزمون نظام مهندسی گاف دادند و داوطلبین فهمیدند حالا هیچ مسئولی گردن نمی‌گیرد و اعتراضات ادامه دارد.

معترضین به آزمون نظام مهندسی در انتظار اقدام مسئولان خواب زده

برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی میانه

معترضین به آزمون نظام  مهندسی در انتظار اقدام مسئولان خواب زده

قصه از آن جا شروع میشود که آزمون نظام مهندسی کشور هر دو سال یک‌بار برگزار میشد و در حالیکه همه تصور میکردند چون نظام مهندسی است پس نظم دارد یک مرتبه اعلام کردند آزمون است …! هجدهم مهرماه نود و هشت آزمون نظارت و اجرا و نوزدهم مهر ماه هم آزمون طراحی اعلام شد. سایت رسمی آزمون اعلام کرد که صد و هفتاد و پنج هزار نفر شرکت کردند.

ماجرا از آن جائی شروع شد که شرکت کنندگان دریافتند که پرسش ها در چارچوب مقررات ملی طراحی نشده و بر پایه ی منظم طراحی بر حسب پرسش های آسون و متوسط و سخت نبوده و هم‌چنین تعدادی از پرسش ها چند وجهی بوده که صورت پرسش خودش شامل چند سوال بوده که همین پیدا کردن جواب زمانی بیشتر از پنج دقیقه از داوطلب صرف میکند و تعداد این مدل پرسش ها هم زیاد بوده است. جالب تر این که برخی پرسش ها خارج از منابع امتحانی طرح شده بود.

معترضین به آزمون نظام مهندسی در انتظار اقدام مسئولان خواب زده

مسئولان متوجه نشدند که مشکل داوطلبین به سختی پرسش ها نبوده بلکه به غیر استاندارد بودن آزمون بوده چرا که همان پرسش هایی که شش خط فقط صورت سوال بوده و برای هر قسمتش باید از یه مبحث جواب پیدا می‌کردند زمانی بیشتر از پنج دقیقه رو از داوطلب میگرفت. و نکته مهم‌تر اینکه پنج سوال خارج از منابع چرا؟

معترضین منتظر واکنش جدی مسئولان هستند ولی انگار مثل بسیاری از موارد مسئولان خود را شاه نشین حکومت می‌دانند و مردم رعیت تصور می‌کنند و این بزرگ‌ترین آفت جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر شده که نمونه های بارز آن همان مسئولانی هستند که امروز در زندان اوین به سر می‌برند.

منبع: جامعه خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي تاسیسات برقی-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آبان ۹۸
1549 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0