نوید اعطای پروانه نظارت و اجرا برای دانش‌آموختگان معماری داخلی بهادر پورفاضلی

نوید اعطای پروانه نظارت و اجرا برای دانش‌آموختگان معماری داخلی 

نماینده فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی کشور بیان داشت: دانشجویان رشته معماری داخلی تصور روشنی از آینده رشته خود ندارند بهمین علت، دادن پروانه نظارت و اجرا به دانش آموختگان این رشته برای تبیین جایگاه آنها داده می‌شود.

کد خبر: 191009013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸ - ۴:۴۴ ب.ظ

​​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نماینده فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی کشور بیان داشت: دانشجویان رشته معماری داخلی تصور روشنی از آینده رشته خود ندارند بهمین علت، دادن پروانه نظارت و اجرا به دانش آموختگان این رشته برای تبیین جایگاه آنها داده می‌شود.

نوید اعطای پروانه نظارت و اجرا برای دانش‌آموختگان معماری داخلی

نوید اعطای پروانه نظارت و اجرا برای دانش‌آموختگان معماری داخلی

نوید اعطای پروانه نظارت و اجرا  برای دانش‌آموختگان معماری داخلی

بهادر پورفاضلی ۴ شنبه هفدهم مهرماه در حاشیه اولین جلسه نمایندگان معماری داخلی نظام مهندسی کشور با استادان، معماران و فعالان برجسته این حوزه در فارس اظهار داشت:‌ پروانه نظارت و اجرا برای فارغ‌التحصیلان معماری داخلی با توجه به سنوات آن‌ ها بعد از فارغ‌التحصیلی و آزمون‌های نظام مهندسی، ارائه می‌گردد.

پورقاضلی ضمن اعلام اینکه هدف از کسب پروانه نظارت و اجرا  به‌ رسمیت شناختن این قشر از معماران است،‌ گفت:‌ به‌رسمیت شناخته شدن معماران داخلی، کسب جایگاه اجتماعی شایسته و نیز اهمیت نقش آنها در زندگی امروزی هدف اصلی تلاش برای کسب این پروانه بوده است.

وی هم‌چنین افزود:‌ ایجاد اولین انجمن صنفی معماران داخلی کشور در شیراز  تاییدیه گرفته که این اقدام بمنظور ارتقای سطح کیفی معماران داخلی انجام شده است.

پورقاضلی تصریح کرد: آنها با این تفکر که توان مالی مناسب ندارند و به ‌علت وجود معماران بزرگی که در این حوزه فعال هستند، می ‌پندارند که امکان فعالیت بعد از فارغ‌التحصیلی برایشان فراهم نیست؛ ولی کسب پروانه و نیز ایجاد انجمن صنفی می ‌تواند امید را به جامعه دانشجویان بازگرداند.

نوید اعطای پروانه نظارت و اجرا برای دانش‌آموختگان معماری داخلی

وی با عنوان این که این رویدادها از شیراز شروع شده است، ابراز امیدواری کرد هم‌افزایی جامعه معماران داخلی در سراسر کشور گسترش یابد و جایگاه شیراز نیز با عنوان قطب معماری داخلی تثبیت گردد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسيسات مکانيکي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۸
576 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0