تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان با فناوری دهه شصت عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران

تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان با فناوری دهه شصت

عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران با بیان این ‌که برخی تولید کنندگان داخلی تاسیسات با فناوری دهه شصت را در کشور تولید می‌ کنند، بیان کرد: دومین کنفرانس بین المللی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری پنجم و ششم تیرماه امسال برگزار می گردد.

کد خبر: 970329006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ خرداد ۹۷ - ۲:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیو ز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران با بیان این ‌که برخی تولید کنندگان داخلی تاسیسات با فناوری دهه شصت را در کشور تولید می‌ کنند، بیان کرد: دومین کنفرانس بین المللی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری پنجم و ششم تیرماه امسال برگزار می گردد.

تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان با فناوری دهه شصت

تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان با فناوری دهه شصت

 تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان با فناوری دهه شصت

رامین کرمی در جلسه خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر این ‌که تولید تجهیزات تاسیسات داخلی در چه وضعیتی به لحاظ فناوری قرار دارد، گفت: برخی تجهیزات تاسیسات ساختمان کشور هم چنان قدیمی است.
کرمی با عنوان این ‌که سعی کرده ‌ایم در کنفرانس بین المللی نقش مهندس مکانیک در ساخت و ساز شهری از شرکت ‌های صاحب نام و پیشرو دنیا برای استفاده از فناوری‌ های نوین این بخش دعوت کنیم، اظهار داشت:‌ یکی از اهداف ما آموزش فناوری ‌های روز دنیا به مهندسان برای ارتقای کیفیت تجهیزات تاسیسات ساختمان است.

تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان با فناوری دهه شصت

عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران با اشاره به این ‌که در یکی از پروژه‌ های ساختمانی داخلی بعنوان بزرگ ترین تجاری کشور از یک شرکت فرانسوی برای به کار گیری فناوری ‌های نوین استفاده شده است، تصریح کرد: طبق این اساس در این پروژه مخازنی برای ذخیره سازی انرژی سرمایی ساخته می ‌شود که شب ‌ها سرما را تولید و ذخیره کرده و در زمان پیک مصرف از آن استفاده خواهد شد.
کرمی با تاکید بر این ‌که بزرگ ترین مزیت این فناوری برای شبکه‌ های تولید و توزیع برق کشور است،‌ خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی سازندگان داخلی تجهیزات دهه شصت را تولید می ‌کنند، البته برخی شرکت‌ های داخلی نیز با انتقال فناوری شرکت‌ های پیشرو تجهیزات را تولید می‌ کنند.
دومین کنفرانس بین المللی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری پنجم و ششم تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌ های بین المللی صنعت نفت برگزار می گردد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

شش اشتباه موثر در عدم قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۷
1068 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0