اولویت سازمان نظام مهندسی ریاست شورای شهر زاهدان بیان کرد:

اولویت سازمان نظام مهندسی

نرماشیری توضیحاتی حول عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد و گفت: وجود اعضای با سابقه سازمان نظام مهندسی ساختمان در شورای شهر زاهدان نقطه قوتی است و میتواند فصل مشترک همکاریهای میان شورا و سازمان در مورپ مسائل شهری باشد.

کد خبر: 971018003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ - ۷:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در آغاز نشست، نرماشیری توضیحاتی حول عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد و گفت: وجود اعضای با سابقه سازمان نظام مهندسی ساختمان در شورای شهر زاهدان نقطه قوتی است و میتواند فصل مشترک همکاریهای میان شورا و سازمان در مورپ مسائل شهری باشد.

اولویت سازمان نظام مهندسی

اولویت سازمان نظام مهندسی

اولویت سازمان  نظام مهندسی

سازمان باید در تحولات شهری حرف اول را بزند.
ریاست سازمان از آمادگی این نهاد برای مشارکت با شورای شهر جهت بهبود و توسعه وضعیت شهری خبر داد.
اژدری مقدم _ نایب رییس سازمان افزود: از آنجایی که صدای جامعه مهندسی از شورای شهر شنیده میشود شاهد این هستیم که چهره شهر قابل قبول تر شده است. با وجود تمام مشکلات موجود در شهر، نظام مهندسی ساختمان میتواند در بحثهای پژوهشی و میدانی یاری گر شورای شهر باشد.
مهندس شهنوازی _ رییس شورای شهر نیز با اشاره به وجود پتانسیل مناسب مهندسی استان، ادامه داد: نسبت به گذشته شرایط ساخت و ساز در شهر بهبود پیدا کرده است. سازمان باید در تحولات شهری حرف اول را بزند.
شهنوازی تصریح کرد: در شورای شهر به این نتیجه رسیدیم که فرهنگ سازی باید اولویت شورا باشد.
وی در مورد یکسان سازی نماها، مشکلات مردم در حوزه ساخت و ساز، ایمنی کارگاههای ساختمانی و چالشهای میان ناظران و مالکان نقطه نظرات خود را عنوان کرد و افزود: با وجود این که آزمایشات در طی مراحل ساختمان انجام میشود ولی امید است در مورد موارد مهم مقاومت سازه ای مانند بتن، فولاد و جوش جدیت بیش تری صورت گیرد.

اولویت سازمان نظام مهندسی

موسوی _ عضو هیات مدیره سازمان نیز به تلاشهای سازمان برای انجام آزمایشهای مقاومت سازه اشاره کرد و بیان داشت: در سازمان ۲ کمیته ژئوتکنیک و ایمنی کارگاهی (HSE) برای نظارت بر ایمنی کارگاهها و آزمایشات ساختمانی تشکیل شده است و قصد داریم ضرورت انجام این آزمایشات را در بین کارفرمایان فرهنگ سازی کنیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۷
655 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0