حضور استاندار و مقامات استانی در سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری حضور استانداردر سازمان

حضور استاندار و مقامات استانی در سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری

استاندار، معاونت امورعمرانی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بازدید کرده و از نزدیک با نحوه عملکرد سازمان آشنا شدند.

کد خبر: 970809021 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۴:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان چهار محال و بختیاری،استاندار، معاونت امورعمرانی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بازدید کرده و از نزدیک با نحوه عملکرد سازمان آشنا شدند.
در آغاز، بنائی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گزارشی از وضعیت سازمان در مورد تعداد اعضاء، عملکرد سازمان از بدو تشکیل تا به حال و همچنین ارتقای ساخت و ساز در سطح استان، ارتقا دانش فنی مهندسان، ساماندهی اعضا سازمان و تعامل سازمان نظام مهندسی با دستگاه ها ارائه کرد.

حضور استاندار و مقامات استانی در سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری

حضور استاندار و مقامات استانی در سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری

حضور استاندار و مقامات استانی در سازمان نظام  مهندسی استان چهارمحال وبختیاری

بنایی با عنوان این که از سال نود تا به حال با توجه به افزایش تعداد مهندسان، کاهش چشمگیری در روند ساخت و ساز پیش آمده است. اعلام هرگونه همکاری در مورد انجام طراحی و نظارت ساختمان های دولتی را اعلام کرد تا جهت اشتغالزایی مهندسان جوان قدمی موثر برداشته شود .
در ادامه حسینی _ مدیر کل راه و شهرسازی استان از تعامل خوب سازمان نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازی و رعایت بخش نامه ها با توجه به برگزاری نشست ها خبر داد .
نورالله غلامیان _ شهردار شهرکرد:

نيز رسيدن به شهر امن را مشاركت نهادهاي مربوط در تقويت ساخت وساز دانست.
غلامیان از استاندار به عنوان رئیس کمیسیون ماده ۵ در مورد فوریت جهت بررسی خدمات شهرداری در رابطه با ارتفاع پیلوت و بالکن سمت معابر و هم چنین حمایت کمیسیون از نظرات و پیشنهادات شهرداری در مورد کمسیون تطبیق در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تشکر کرد.

حضور استاندار و مقامات استانی در سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری

در ادامه، مشرف _ عضو هیات مدیره سازمان مواردی در مورد تاکید بر اخلاق مداری و اخلاق حرفه ای، تاکید بر مدیریت آب در استان و احیا دشت شهرکرد در جهت کنترل و مدیریت روان آب ها و حفر چاه های جذبی در ساختمان هایی که امکان داشته باشد تاکید کرد.
در ادامه اعضا محترم هیات مدیره در مورد کنترل مصالح استاندارد، رعایت مسائل فنی در ساختمان ها، انجام آزمایشات بتن و موارد دیگر را بیان کردند.

منبع : سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
765 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0