میسر بودن صنعتی سازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی

 میسر بودن صنعتی سازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: صنعتی سازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان میسر است

کد خبر: 190804004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ - ۱۰:۱۵ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: صنعتی سازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان میسر است

 میسر بودن صنعتی سازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان

میسر بودن صنعتی سازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان

 میسر بودن صنعتی سازی  با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان

منصور نویریان اظهار داشت: در حالیکه در حال حاضر، دنیا نسل ششم و هفتم ساخت و ساز را تجربه می ‌کند و ساختمانها در کارخانه با بهترین کیفیت ساخته و ظرف مدت ۱ هفته در محل نصب می گردند، ما هنوز در نسل سوم نسبت به دنیا قرار داریم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما این است که در یک زمان مناسب رونق مسکن را با استفاده از شیوه صنعتی سازی محقق کنیم و این هدف کمک کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان را میطلبد.

نویریان ادامه داد: ما برای این که مسئله صنعتی سازی ساختمان را در کشور تحقق ببخشیم نیاز به همکاری و همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان داریم.

 میسر بودن صنعتی سازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی، در توضیح نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در این حوزه عنوان داشت: این سازمان باید در بخش ضوابط و ارتقای کارایی نظام مهندسی برای انجام اقدامات مربوط به صنعتی سازی تعجیل کند. ما در این راستا برای این که کمبود مسکن را جبران کنیم باید به استفاده از تکنولوژیهای جدید و مصالح نوین رو بیاوریم.

وی ادامه داد: با توجه به کم کاری که در گذشته در بخش تولید مسکن در کشور وجود داشته است در دوره جدید باید تلاش گردد تا این کم کاری طبق برنامه‌هایی که وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد، جبران گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۹۸
550 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0