قزوین

سازمان نظام مهندسی کشاورزی قزوین: ۵۳۴ دستگاه تراکتور در استان قزوین پلاک گذاری شدند

رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای عملیات پلاک گذاری 534 دستگاه تراکتور در استان خبر داد.

کد خبر: 4908 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ - ۱۱:۱۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رفعت الله حمزه ای افزود: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ پرونده برای پلاک گذاری با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تشکیل شده که از این تعداد ۹۰۰ دستگاه مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته است.پلاک گذاری۵۳۴ دستگاه تراکتور در استان قزوین

پلاک گذاری534 دستگاه تراکتور در استان قزوین

پلاک گذاری۵۳۴ دستگاه تراکتور

پلاک گذاری۵۳۴ دستگاه تراکتور در استان قزوین

وی با اشاره به اینکه طرح پلاک گذاری ماشین های خود گردان از جمله تراکتورها در استان و شهرستان های تابعه انجام می شود، اظهارکرد: این طرح درحال حاضر برای ماشین آلاتی که زیر ۱۳سال عمر دارند اجرایی می شود که قرار است در آینده نیز ماشین آلات زیر ۲۰ سال عمر مشمول آن شوند.
حمزه ای تصریح کرد: این طرح با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و پلیس پلاک گذاری راهور در استان و شهرستانهای تابعه درحال اجرا است.
رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به اهمیت اجرای طرح پلاک گذاری ماشین های خود گردان (تراکتور) اشاره کرد و گفت: اجرا و عملیاتی کردن این طرح در نظارت و کنترل سوخت توزیعی به ماشین آلات بخش کشاورزی استان قزوین نقش به سزایی دارد.
حمزه ای، پلاک گذاری را موجب ساماندهی و هویت دار شدن ماشین های کشاورزی دانست و گفت: تاکنون بیشترین پلاک گذاری ماشین های خودگردان (تراکتور) در شهرستان های آبیک و بوئین زهرا انجام شده است.
این مقام مسئول از متقاضیان و دارندگان ماشین های کشاورزی خواست برای پلاک گذاری ماشین آلات خود به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه مراجعه کنند.

پلاک گذاری۵۳۴ دستگاه تراکتور در استان قزوین

منبع: ایرنا

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ دی ۹۵
2106 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0