سازمان نظام مهندسی متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام بیان کرد:

سازمان نظام مهندسی متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است

 دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام، منابع درآمدی سال نود و هفت سازمان با ۷/۸۷ درصد آرا به تصویب اعضای حاضر رسید.

کد خبر: 961227012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶ - ۸:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام،  دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام، منابع درآمدی سال نود و هفت سازمان با ۷/۸۷ درصد آرا به تصویب اعضای حاضر رسید.

سازمان نظام مهندسی متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است

سازمان نظام مهندسی متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است

سازمان نظام مهندسی متکی به خود،  بالنده و در مسیر تعالی است

پیرو چاپ دو نوبت آگهیهای درج شده در مطبوعات کثیرالانتشار و رعایت مفاد مواد پنجاه و دو الی پنجاه و شش آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مجمع عمومی فوق‌العاده سازمان در ساعت چهارده مورخ بیست و ششم اسفند نود و شش و با استقبال پرشور اعضای سازمان در سالن آمفی تئاتر سازمان فنی و حرفه ای ایلام برگزار گردید.
در ابتدای این آئین، منصور بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در اظهاراتی ضمن قدردانی از مشارکت گسترده اعضا به تشریح اهداف و مبانی مجمع پیش رو پرداخت و گفت: دستیابی به اهداف سازمان در سال نود و هفت مرهون همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
وی ادامه داد: در نتیجه فعالیتهای انجام گرفته هیئت مدیره دوره ششم و هفتم، کیفیت خدمات ارائه شده به اعضاء در زمینه مباحث آموزش و رفاهی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
بهادری با عنوان این که هیئت مدیره سازمان فارغ از هیاهوی رسانه ‌ای، به مسیر پیشرفت و تعالی خود ادامه خواهد داد، اظهار داشت: علی رغم تمایل عده ای به سازمانهای ورشکسته و بدهکار، من افتخار میکنم که این سازمان متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است.

سازمان نظام مهندسی متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است

در ادامه این نشست و با استقرار هیئت رئیسه مجمع، منابع درآمدی سازمان در سال نود و هفت به شرح موارد مندرج در ماده سی و هفت قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و براساس بند (د) ماده نه قانون، با مشارکتی بی سابقه و با ۷/۸۷ درصد آرای موافق اعضای حاضر به تصویب مجمع عمومی رسید.
در ادامه، با برگزاری انتخابات بازرسان از مجموع سیصد و بیست و هفت رای ماخوذه، آقایان مهندس غلام رضا رفیعی با کسب دویست و شصت رای و رضا منصورپور با دویست و چهل و هفت رای بعنوان بازرسان اصلی و مهندس عمران صیادی با هفتاد و چهار رای بعنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۶
915 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0