دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی ساختمان‌ های پایتخت تولید و تجارت مدیر کل استاندارد استان تهران

دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی ساختمان‌ های پایتخت تولید و تجارت

مدیر کل استاندارد استان تهران از دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی بناها در پایتخت طبق تفاهم ‌نامه‌ ای 5 جانبه در سال نود و هفت خبر داد.

کد خبر: 961226007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ - ۳:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل استاندارد استان تهران از دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی بناها در پایتخت طبق تفاهم ‌نامه‌ ای ۵ جانبه در سال نود و هفت خبر داد.

دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی ساختمان‌ های پایتخت تولید و تجارت

دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی ساختمان‌ های پایتخت تولید و تجارت

دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی ساختمان‌ های  پایتخت تولید و تجارت صادر شد.

محمودرضا طاهری، با اشاره به انعقاد تفاهم‌ نامه ۵ جانبه میان اداره کل استاندارد استان تهران، شهرداری، سازمان نظام مهندسی و ۲ انجمن صنفی از صنعت ساختمان، بیان داشت: طبق این تفاهم‌ نامه بر ساختمان‌ سازی در تهران نظارت جدی می‌ شود و با هم‌ افزایی و هماهنگی میان نهادهای متولی و نظارتی دولتی، صنفی، عمومی و غیردولتی در حوزه صنعت ساختمان، ایمن ‌سازی بناها با اعمال نظارت جدی و چند وجهی دنبال می گردد.
مدیرکل استاندارد استان تهران، تصریح کرد: این تفاهم ‌نامه ۵ جانبه با هدف افزایش و گسترش آموزش، آگاهی بخشی عمومی و فرهنگ ‌سازی بمنظور ساخت و ساز ایمن و نیز استاندارد سازی مصالح پایه و اصلی سازه ‌ای و اعمال کنترل‌ های لازم منعقد شده‌ اند.

دستور نظارت جدی بر ایمن ‌سازی ساختمان‌ های پایتخت تولید و تجارت

وی، هماهنگی ارگان ‌های متولی و مرتبط را برای هموار کردن مسیر استاندارد و ایمن ‌سازی بناها، لازم و ضروری دانست و خاطر نشان ساحت: مسئولان سازمان نظام مهندسی تاکید داشتند که با همه قوا و امکانات در این مسیر حرکت خواهند کرد و مسئولان مرتبط در شهرداری تهران هم با تاکید بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد خواستار همکاری تمامی دستگاه‌ های مربوط به این مسئله شدند.

منبع : فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اسفند ۹۶
746 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0