دستور پیگیری احتساب سوابق مهندسان سازمان نظام مهندسی کشور طی نشستی صادر شد:

دستور پیگیری احتساب سوابق مهندسان سازمان نظام مهندسی کشور

طی نشستی که در سازمان برنامه و بودجه و با حضور نوبخت _ رییس این سازمان، طوماری _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سعیدی _ نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد موانع و مشکلات پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 970523001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مرداد ۹۷ - ۹:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، طی نشستی که در سازمان برنامه و بودجه و با حضور نوبخت _ رییس این سازمان، طوماری _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سعیدی _ نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد موانع و مشکلات پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دستور پیگیری احتساب سوابق مهندسان سازمان نظام مهندسی کشور

دستور پیگیری احتساب سوابق مهندسان سازمان نظام مهندسی کشور

دستور پیگیری  احتساب سوابق  مهندسان سازمان نظام مهندسی کشور در رتبه بندی شرکت ها توسط ریاست سازمان برنامه و بودجه کل کشور

در این نشست، سعیدی ضمن اشاره به اهمیت و ارزش والای خدمات مهندسی به حل مشکلات جامعه مهندسی از جمله بیمه و اعمال سوابق حرفه ای آنها در سازمان نظام مهندسی  آن ها تاکید نمود.
در ادامه این نشست، طوماری ضمن اشاره به بخشی از مشکلات جامعه مهندسی بیان کرد: اعضایی که در بخش طراحی و نظارت و اجرا دارای پروانه اشتغال میباشند و بویژه مجریان ذی صلاح نمیتوانند در بخشهای دیگر اشتغال داشته و بیمه واریز نمایند. و طبق بخش نامه ششصد و هفتاد سازمان تامین اجتماعی و تفاهمنامه منعقده با سازمان فوق می بایست این اعضا از طریق سازمان نظام مهندسی بیمه خود را بصورت خویش فرما واریز کنند. که متاسفانه در رتبه بندی و امتیاز دهی توسط سازمان برنامه و بودجه این سوابق بیمه ای لحاظ نمی شود و این درحالی است که این عزیزان به حرفه مهندسی مشغول بوده و این مسئله سبب تضییع حقوق آنها می شود.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: انتظار جامعه مهندسی همکاری مدیریت محترم سازمان برنامه و بودجه درجهت حل این مشکل مهم جامعه مهندسی استان و کشور میباشد.


در خاتمه این نشست، نوبخت _  ریاست سازمان برنامه و بودجه کشورنسبت به بررسی و حل مشکلات یاد شده دستورات لازم را صادر کرد و مقرر شد در نشست های آتی موضوع به صورت کارشناسی مورد بحث و اقدام لازم توسط سازمان برنامه و بودجه معمول شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مرداد ۹۷
1378 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0