برابری تعداد روزهای آلوده مشهد با تهران در سال نود و شش نگران‌کننده است ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

برابری تعداد روزهای آلوده مشهد با تهران در سال نود و شش نگران‌کننده است

 همکاری و همگرایی خوبی میان نظام مهندسی و شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد وجود دارد که امیدوار هستیم این همکاری سبب ارائه خدمات مطلوب‌ تر به شهروندان شود.

کد خبر: 961208001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۷:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، همکاری و همگرایی خوبی میان نظام مهندسی و شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد وجود دارد که امیدوار هستیم این همکاری سبب ارائه خدمات مطلوب‌ تر به شهروندان شود.

برابری تعداد روزهای آلوده مشهد با تهران در سال نود و شش نگران‌کننده است

برابری تعداد روزهای آلوده مشهد با تهران در سال نود و شش نگران‌کننده است
انتشارات نظام مهندسی
خرید اینترنتی کتاب مباحث آزمون نظام مهندسی
کتاب آزمون نظام مهندسی برق
کتاب آزمون نظام مهندسی برق
پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

برابری تعداد روزهای آلوده مشهد  با تهران در سال نود و شش نگران‌کننده است

ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در شانزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر از همه مردم مشهد دعوت کرد تا در ویژه برنامه ‌های شهرداری که بمناسبت هفته درختکاری به اجرا درخواهد آمد مشارکت کنند.
این نشست علنی با اظهارات محمد رضا حیدری، رییس نشست شروع شد.
حیدری با تبریک روز مهندس و وکیل به همه مهندسان و وکلا علی‌الخصوص وکلا و مهندسانی که مهمان این نشست علنی بودند، بیان داشت: قطعا نقش و تکالیفی که مهندسان ما بعهده دارند نقش مهمی بوده و نظم در این جهان هندسی بعهده آن هاست.
حیدری ادامه داد: امیدوار هستیم با تعامل و همکاری و هماهنگی میان مدیریت شهری و نظام مهندسی، پاسخ گویی به موقع که خواسته مردم است را بتوانیم با رعایت قوانین جامه عمل بپوشانیم.
وی اظهار داشت: شصت و پنج سال پیش در چنین روزی لایحه استقلال وکلا با پافشاری دکتر مصدق تصویب گردید تا وکلا بتوانند از حقوق مردم دفاع کنند که در این راستا، وکلای زحمتکش به مردم در دادخواهی کمک کرده‌اند.
حیدری با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا، تصریح کرد: شهرداری مشهد سال جاری بمناسبت هفته درختکاری برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده است که از همین جا از همه مردم و طرفداران محیط زیست دعوت می ‌کنیم که در این کار مشارکت کنند.
وی مطرح کرد: آمار در حوزه محیط زیست نگران‌کننده است و روزهای آلوده شهر مشهد امسال جاری در مشهد مساوی با شهر تهران بوده است که اصلا خوب نیست.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در کنار عوامل پیش گیری، درختکاری هم می‌ تواند با افزایش سرانه فضای سبز، نقش مهمی در این موضوع داشته باشد، لذا شهردار با هماهنگی با شورای شهر، برنامه وسیعی را برای این مهم تدارک دیده است.
حیدری تاکید کرد: شهروندان هم در منازل خود و هم در ارتفاعات جنوبی، نسبت به این حرکت مدنی و تکلیف شهروندی اقدام کرده و شاخص مناسبی در شهر مشهد در این حوزه ایجاد کنند. شهر مشهد در حوزه فضای سبز شرایط نسبتا مطلوبی دارد که هفته پیش هم در سطح کشور نمونه شناخته شد ولی باید وضعیت ارتقاء یابد.
فعالیت سی و هفت هزار مهندس رشته ساختمان در استان خراسان رضوی
در ادامه این نشست هم، حسین کامران دیسفانی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با تاکید بر این که نظام مهندسی بازوی شورای شهر و شهرداری مشهد در حوزه ساخت و سازها است، اظهار داشت: سی و هفت هزار مهندس مربوط به رشته‌های ۷ گانه صنعت ساختمان در استان خراسان رضوی فعالیت می ‌کنند.

برابری تعداد روزهای آلوده مشهد با تهران در سال نود و شش نگران‌کننده است

دیسفانی گفت: همکاری و همگرایی خوبی میان نظام مهندسی و شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد وجود دارد که امیدوار هستیم این همکاری سبب ارائه خدمات مطلوب ‌تر به شهروندان شود.
وی خاطر نشان ساخت: قانون شهرداری ‌ها پیش از قانون نظام مهندسی گرداوری شده است که هر دو قانون از کامل‌ ترین قوانین هستند و اگر ما در همان حیطه قانون قدم برداریم تاثیرگذاری نظام مهندسی‌ ها در حیطه ساختمان مثبت خواهد بود.
کامران افزود: کاهش بروکراسی و روان سازی امور و ارائه خدمات در آسان ترین روش را در دستور کار قرار داده‌ایم.
در ادامه این نشست از تعدادی از مهندسان و وکلای پیشکسوت مشهدی تقدیر شد.

منبع : شهر آرا آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
850 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0