​برگزاری نهمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هیئت مدیره سازمان استان روز شنبه ۸ دی ماه نشست داشت.

​برگزاری نهمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در شروع نشست، ریاست سازمان استان با اشاره به سالگرد زلزله بم، لزوم اجرای طرحهای مقاوم سازی و آگاهی بخشی به جامعه در برابر خسارتهای احتمالی را یادآور شد. پیگیری فعالیت کمیته ۴ نفره زیر نظر فلاح _ نایب رئیس اول سازمان برای سامان بخشی مشکلات موجود بر سر راه استفاده از سازندگان ذی صلاح و در اجرای ساختمانها، سرمایه گذاری مشترک سازمان با شهرداری و راه وشهرسازی در جهت بازسازی محل کارخانه درخشان از دیگر بخشهای گزارشهای رئیس سازمان به هیئت مدیره بود.

کد خبر: 971009010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ دی ۹۷ - ۵:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرحع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در شروع نشست، ریاست سازمان استان با اشاره به سالگرد زلزله بم، لزوم اجرای طرحهای مقاوم سازی و آگاهی بخشی به جامعه در برابر خسارتهای احتمالی را یادآور شد. پیگیری فعالیت کمیته ۴ نفره زیر نظر فلاح _ نایب رئیس اول سازمان برای سامان بخشی مشکلات موجود بر سر راه استفاده از سازندگان ذی صلاح و در اجرای ساختمانها، سرمایه گذاری مشترک سازمان با شهرداری و راه وشهرسازی در جهت بازسازی محل کارخانه درخشان از دیگر بخشهای گزارشهای رئیس سازمان به هیئت مدیره بود.

​برگزاری نهمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

​برگزاری نهمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نهمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان یزد برگزار شد

سالاری، همچنین از توسعه همکاری با سازمان آتش نشانی برای بازیدهای دوره ای از ساختمانهای بزرگ برای پیشگیری از حوادثی مثل حریق ساختمان پلاسکو و نیز آمادگی برای همکاری با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در جهت جلوگیری از حریق در مدارس خبر داد.

به گفته سالاری، اخیراً کارگروه درآمد متشکل از خزانه دار، مدیر امور مالی و مدیران خدمات مهندسی و امور مشترکین تشکیل گردیده تا بصورت هفتگی وضعیت درآمدهای قابل وصول سازمان را رصد کنند.

رئیس سازمان استان :

در مورد سفر اخیر خود به تهران و شرکت در نشست شورای مرکزی نیز گزارشی ارائه کرد و گفت: با تعاملات هر چه بیش تر بین وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی شاهد فضای آرام و اطمینان بخش و حرکت در مسیر ابهام زدایی از مسائل مبتلا به سازمان باشیم.

فروغی _ عضو هیئت مدیره:

نیز در این جلسه از تشکیل “خانه سلامت مردم” در دانشگاه علوم پزشکی گزارشی ارائه کرد و افزود: مباحث این کمیته میتواند در ارتباط مستقیم با ساخت ساختمانهای مقاوم برای جلوگیری از خطرات زمین لرزه و گاز و برق گرفتگی باشد تا به تبع آن رفاه و آرامش مردم تامین و از آسیب دیدگیهای جسمی و روحی-روانی پیشگیری گردد.

در نشست اخیر هیئت مدیره:

مواردی چون حقوق ریاست سازمان استان طبق ماده بیست و نه نظامنامه اداری استخدامی و تشکلاتی شورای مرکزی، انتخاب اعضای هیئتهای اجرایی و نظارت انتخابات روسای دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانهای اردکان، ابرکوه، بافق، تفت، مهریز و میبد به بحث گذاشته شد و فلاح، فروغی و حسینی بعنوان اعضای هیئت نظارت بر این انتخابات انتخاب شدند.

​برگزاری نهمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره هم چنین بعد از تبادل نظر مبسوط اعضا در مورد تخفیف مورد تقاضای موسسه الزهرا برای فاز سوم مسکن جوانان، با رعایت کلیه ضوابط و بخش نامه ها موضوع را به هیئت رئیسه تفویض کرد.
مهمان نشست هیئت مدیره، حمید کلانتری _ استاندار پیشین یزد بود که در باره مهم ترین موضوعات مربوط به “یزد، شهر پاک” بحث و تبادل نظر شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ دی ۹۷
590 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0