ضرورت حمایت از افراد فعال در کشاورزی و دامپروری

ضرورت حمایت از افراد فعال در کشاورزی و دامپروری

کد خبر: 190717012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸ - ۷:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از مسئولین هماهنگی و حمایت هر چه بیش تر از افرادی که در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند را خواستار شد.

ضرورت حمایت از افراد فعال در کشاورزی و دامپروری

ضرورت حمایت از افراد فعال در کشاورزی و دامپروری

ضرورت حمایت از افراد فعال در کشاورزی  و دامپروری

محمدرضا خلف باغی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با فرماندار خاتم دیدار کرد و در این دیدار که مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خاتم، ریاست اداره دارایی، سرپرست اداره تامین اجتماعی خاتم، ریاست اداره تعاون روستایی خاتم، مسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان خاتم، معاون منابع طبیعی و مدیران عامل دفاتر خدمات کشاورزی حاضر بودند؛ مدیران شرکتها از مشکلات بیمه ای، روند استعلامات، مالیات و ارزش افزوده و هم‌چنین ناهماهنگی بین برخی ادارات سخن به میان آوردند و از مسئولین مربوطه رفع این مشکلات را خواستار شدند.

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از مسئولین هماهنگی و حمایت هر چه بیش تر از افرادی که در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند را خواستار شد.

وی با عنوان این که شهرستان خاتم قطب کشاورزی و دامپروری یزد بشمار می رود، گفت: میتوان با اجرای تنوع کشت در منطقه و در نظر گرفتن طرحهای کم آب خواه و نتیجه بخش، مانند کشت کاکتوس، پرورش شترمرغ و… در راستای اشتغال‌زایی تعدادی از فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی قدم برداشت.

در ادامه فرماندار خاتم ضمن عرض خیرمقدم به ریاست سازمان نظام مهندسی گفت: اقتصاد شهرستان خاتم از دیرباز بر پایه کشاورزی و دامپروری بوده است.

فرجام فاضلی اظهار داشت: از شهرستانی با این گستردگی در زمینه کشاورزی و دامپروری انتظار میرفت دارای چندین شرکت خدماتی فعال باشد و امیدوار هستیم فعالیت این ۳ شرکت فعال، الگویی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی باشد.

ضرورت حمایت از افراد فعال در کشاورزی و دامپروری

وی گفت: در بحث کارآفرینی برای ترغیب و راهنمایی فارغ التحصیلان، کلاسها و دوره های آموزشی نیاز است تا فارغ التحصیل، کارآفرینی را بر شغل اداری و دولتی ترجیح دهد و از استعداد، خلاقیت و نوآوری خود استفاده کند و قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرد.

هم‌چنین در این نشست، مسئولین ادارات به پرسشهای شرکتهای خدماتی در جهت رفع مشکلاتشان پاسخ دادند.

در خاتمه این نشست مجوز تاسیس مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زرین دشت چاهک با مدیریت کرمی زاده و آرمان مهر خاتم با مدیریت خانم محمودی توسط فرماندار محترم تقدیم گردید.

در این سفر یک روزه خلف، باغی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان از گلخانه پاپایا، گلخانه آلوئه ورا و از مراکز خدماتی آرمان مهر خاتم و زرین دشت چاهک بازدید نمود.

منبع: خبرگزاری موج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ تیر ۹۸
715 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید