قراردادهای سرمایه گذاری میلیاردی در بخش معدن و صنایع معدنی برخلاف تحریم عضو هیئت مدیره کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد:

لزوم تقویت زیرساختهای معدنی

عبدالله رضیان با عنوان این که مازندران در بخش معدن قدرت چندانی ندارد و نوپا است بیان کرد: در بخش زیرساختی معدن نوپا هستیم و تقویت این بخش ضروری است.

کد خبر: 980321012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۸ - ۲:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عبدالله رضیان با عنوان این که مازندران در بخش معدن قدرت چندانی ندارد و نوپا است بیان کرد: در بخش زیرساختی معدن نوپا هستیم و تقویت این بخش ضروری است.

لزوم تقویت زیرساختهای معدنی

لزوم تقویت زیرساختهای معدنی

لزوم تقویت زیرساختهای  معدنی/ خام‌فروشی نکنیم

وی در اجلاس سالانه نظام مهندسی معدن ایران در محمودآباد با تاکید بر جلوگیری از خام فروش مواد معدنی، تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط کشور نیاز ضروری به ظرفیت معدنی وجود دارد و باید زیرساختهای معدنی را تقویت کنیم.

عضو هیئت مدیره کمیسیون صنایع مجلس توسعه صنایع معدنی را از جمله نیازها ذکر کرد و گفت: بیش ترین ذخایر معدنی را در کشور داریم و باید از ظرفیتهای موجود بهره گیری کنیم.

وی با بیان این که مازندران در بخش معدن قدرت چندانی ندارد،اظهار داشت: بخش معدن استان مازندران نوپا است و نیاز به حمایت بخشهای مختلف دارد.

لزوم تقویت زیرساختهای معدنی

رضیان خاطر نشان ساخت: باید بحث منطقی و کارشناسی بین محیط زیست و نظام مهندسی معدن ایجاد گردد و با توجه به ظرفیت بالای مازندران در بخش مسکن، در حوزه معدن و مصالح معدنی برنامه ریزی لازم باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(طراحي)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ خرداد ۹۸
594 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0