لزوم توجه ویژه نظام مهندسی کشاورزی به آموزشهای مهارتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی

لزوم توجه ویژه نظام مهندسی کشاورزی به آموزشهای مهارتی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی بر لزوم توجه ویژه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به آموزشهای مهارتی تاکید کرد.

کد خبر: 190626013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ - ۶:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی بر لزوم توجه ویژه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به آموزشهای مهارتی تاکید کرد.

لزوم توجه ویژه نظام مهندسی کشاورزی به آموزشهای مهارتی

لزوم توجه ویژه نظام مهندسی کشاورزی به آموزشهای مهارتی

لزوم توجه ویژه نظام مهندسی  کشاورزی به آموزشهای مهارتی

محمدرضا طلایی امروز ۴ شنبه در همایش روسای نظام مهندسی کشاورزی استان‌ها با اشاره به جایگاه قانونی سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد: نظام مهندسی کشاورزی جایگاه قانونی مطلوب خود را پیدا کرده و خوشبختانه اعتماد وزیر جهاد کشاورزی نیز جلب شده است که در همین ارتباط واگذاریهای انجام شده موید این موضوع است.

طلایی ادامه داد: نظام مهندسی بایستی توجه ویژه ای به آموزشهای مهارتی داشته باشد. برای آموزش باید هزینه کرد و وزارت جهادکشاورزی نیز این آمادگی را دارد.

وی افزود: وزارت جهادکشاورزی آمادگی لازم برای شناسایی امکانات و ساختمانها برای واگذاری به نظام مهندسی را دارد.

طلایی اظهار داشت: بهره برداران و کشاورزان از مشارکت مهندسین کشاورزی در افزایش بهره وری و تولید و سهم بری از افزایش عملکرد استقبال میکنند.

رویکرد کمک به مهندسی سازی امورات کشاورزی

ریاست سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در همایش روسای نظام مهندسی استان‌ها با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی بیان کرد: بخش کشاورزی با توجه به ظرفیتهای موجود میتواند در افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال نقش ایفا کند.

شاهرخ رمضان نژاد گفت: تحمیل کردن قوانین اداری و ساختمانی بر بخش کشاورزی و موازی کاری و انجام تشریفات غیر ضرور از مشکلات موجود در توسعه فعالیتهای کشاورزی است.

وی تصریح کرد: رویکرد سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نقش آفرینی در عرصه کشاورزی و کمک به مهندسی سازی امورات کشاورزی است.

رمضان نژاد گفت: این سازمان بعنوان یک سازمان دانشی و پشتیبانی, پشتیبان کننده برنامه ها و پروژه های کشاورزی است.

واگذاری تولید محصول سالم گواهی شده به بخش خصوصی

مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذا نیز در همایش روسای نظام مهندسی استان‌ها گفت: بخش کشاورزی وظیفه تولید محصول سالم، ایمن و باکیفیت را بر عهده دارد و در این جهت برنامه تولید محصولات گواهی شده را در دستور کار خود قرار داده است.

لزوم توجه ویژه نظام مهندسی کشاورزی به آموزشهای مهارتی

سعید سعادت ادامه داد: در این مورد مدیریت کنترل کیفیت، راه اندازی شرکتهای خدمات رسان به کشاورز، توسعه شرکتهای بازرسی به نمایندگی سازمان استاندارد و اجرای فرآیندهای نظارتی در حال پی گیری است که سازمان نظام مهندسی در اجرای این برنامه ها بویژه در راه اندازی شرکت های بازرسی میتواند نقش ایفا کند.

وی افزود: تولید محصول سالم گواهی شده براساس نظر وزیر جهاد کشاورزی باید کاملا در اختیار بخش خصوصی باشد که با توجه به پی‌گیری موضوع در وزارت جهاد کشاورزی، بزودی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

منبع: پایگاه تحلیلی، خبری بانک و صنعت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ تیر ۹۸
953 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0