ضرورت توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت بهینه سازى مصرف آب دبیر کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک عنوان داشت:

ضرورت توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت بهینه سازى مصرف آب در جهت رفاه شهروندان

عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران بیان کرد: توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت بهینه سازى مصرف آب، بازیافت صحیح آب و فاضلاب ضامن رفاه، آرامش و آسایش فرداى شهروندان و فرزندان ما است.

کد خبر: 970406004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور, عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران بیان کرد: توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت بهینه سازى مصرف آب، بازیافت صحیح آب و فاضلاب ضامن رفاه، آرامش و آسایش فرداى شهروندان و فرزندان ما است.

ضرورت توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت بهینه سازى مصرف آب

ضرورت توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت بهینه سازى مصرف آب

توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت  بهینه سازى مصرف آب در جهت رفاه شهروندان ضروری است

رامین کرمى، در دومین کنفرانس بین المللى نقش مهندسى مکانیک در ساخت و ساز شهرى که امروز در مرکز پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گردید، گفت: شوراى سیاست گذارى کنفرانس با اتکا به تجربیات ارزشمند کنفرانس سال گذشته و ۱ سال کار کارشناسى در قالب ارتباط و تعامل هدفمند با صاحبان صنایع، اساتید دانشگاه، پژوهشگاهها، مجامع داخلى و معتبر بین المللى با لحاظ نیازهاى فراروى ساختمان و با تاکید بر چالشهاى مهم فرا روى کشور مانند تغییرات محیطى، اقلیمى، مدیریت بحران آب، بهینه سازى مصرف انرژى و کاهش آلاینده هاى زیست محیطى اقدام به تبیین، تعیین اهداف و استراتژىها در دومین کنفرانس بین المللى کرد و با لطف الهى و سعی مستمر بر پایه امیدهاى علمى، صنعتى و بین المللى تشکیل گردید.
کرمی ادامه داد: با گذشت بیش از یازده ماه فعالیت، نشست های کارشناسى و رایزنى با دانشگاهها و مراکز آکادمیک، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، موسسات و انجمنهاى داخلى و بین المللى امروز شاهد افتتاحیه دومین کنفرانس بین المللى نقش مهندسى مکانیک در ساخت و ساز شهرى هستیم.
وی با عنوان این که آب، انرژى و محیط زیست جزو نیازهاى لاینفک از زندگى امروزى بشر است و تمام ابعاد زندگى اجتماعى، اقتصادى و حیات انسانى را تحت تاثیر قرار مىدهد، افزود: توجه به مولفه هاى اصلى مدیریت بهینه سازى مصرف آب، بازیافت صحیح آب و فاضلاب ضامن رفاه، آرامش و آسایش فرداى شهروندان و فرزندان ما است.
کرمی اظهار داشت: آینده پژوهى، توجه ویژه به اقتصاد مقاومتى، توانمند سازى بخش خصوصى، اولویتدهى به اقتصاد دانش بنیان و حمایت از تولیدات ملى از راهبردهاى اصلى این کنفرانس است.


عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران تصریح کرد: مهندسى مکانیک در زیرساختهاى شهرى و ارتقاى دانش مهندسى مکانیک در نگه دارى، بهره بردارى از تاسیسات، افزایش ایمنى و بهداشت ساختمان، ارتقای سیستمهاى اطفاى حریق، جلوگیرى از بروز حوادث احتمالى، بهینه سازى مصرف انرژى و سیستمهاى گرمایشى و سرمایشى تاثیرگذار است.
وی خاطر نشان کرد: طى ۲ روز برگزارى این کنفرانس علاوه بر استفاده از سخنرانیها، جلسه هاى علمى و تخصصى توسط اساتید و متخصصان برجسته داخلى و خارجى، سی مقاله تخصصى منتخب هیات داوران ارائه و حمایت از پایان نامه هاى برتر در دستور کار کنفرانس قرار خواهد گرفت.
کرمی یاد آور شد: نمایشگاه محصولات صنعتى مرتبط با صنعت مکانیک و کارگاههاى آموزشى تخصصى هدفمند در جهت آموزش روشهاى جدید در شاخه هاى مهم مهندسى مکانیک و صنعت ساختمان برگزار می گردد که فرصت مناسبى براى ارتقاى سطح علمى و پژوهشى محققان، مهندسان و تبادل آخرین یافته هاى علم و تخصصى و تجربیات ارزشمند پژوهشگران و صنعتگران فراهم خواهد شد.

منبع :میزان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۷
642 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0