لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی در جامعه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در دیدار هیأت رئیسه با پرسنل بیان کرد :

لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی در جامعه

 ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به ابلاغیه های اخیر وزیر راه و شهرسازی، بر لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی در جامعه تاکید کرد.

کد خبر: 970203020 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به ابلاغیه های اخیر وزیر راه و شهرسازی، بر لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی در جامعه تاکید کرد.

لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی در جامعه

لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی در جامعه

لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی  در جامعه

علی نیا در نشست با پرسنل سازمان با تاکید بر رویکرد تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: در دنیای رقابتی امروز که کارخانجات محصولات خود را طبق اصل مشتری مداری تولید میکنند و در سازمان نظام مهندسی که خدمات فنی و مهندسی عرضه می گردد ما وظیفه داریم در ارائه این خدمات نهایت دقت را داشته و لزوم ارائه این خدمات را در جامعه نهادینه کنیم.
علی نیا گفت: رفتار سازمانی و روند خدمت گذاری از طرف پرسنل و مهندسان باید بگونه ای باشد که هیچ جریانی نتواند بدنبال تضعیف سازمان باشد و در شرایط سخت مردم و بهره برداران مدافع اصلی سازمان باشند.
وی با اشاره به ابلاغیه های اخیر وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: باید بپذیریم که بخشی از این مکاتبات نتیجه بروکراسیهای بالای سازمان بوده و باید بدنبال راهکارهایی در جهت کاهش فرایندها و سرعت بخشیدن به خدمات و هم چنین واگذاری اختیارات بیش تر به دفاتر باشیم.
علی نیا با اشاره به ویژگیهای پرسنل سازمان، تصریح کرد: این سازمان از حیث نیروی انسانی متخصص و حرفه ای دارای سرمایه ارزشمندی است اما باید در درون مجموعه ارزیابی جهت از بین بردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت صورت گیرد.
در ادامه مهری نایب رئیس اول سازمان با تاکید بر لزوم تقویت هماهنگی و یکپارچگی پرسنل سازمان، مطرح کرد: در شرایطی که سازمان دوره های پرفراز و نشیبی را طی میکند هماهنگی و همدلی پرسنل بعنوان نیروی انسانی در برون رفت از چالشها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

لزوم نهادینه ساختن اهمیت خدمات مهندسی در جامعه

مهری گفت: باید همکاران با سعه صدر بیش تری به امورات مهندسان و مراجعه کنندگان رسیدگی کنند.
سفیدگر خزانه دار سازمان در ادامه این جلسه ضمن ارائه بخشی از برنامه و اقداماتی که در دستور کار است، یاد آور شد: تعامل مناسب و سازنده با دستگاههای اجرایی باید در راس امور قرار گیرد و برای پایداری و استحکام سازمان باید میان خود و مجموعه هایی که از ما خدمات میگیرند ارتباطات و تعاملات لازم صورت گیرد.
رزقی عضو هیأت رئیسه سازمان نیز در این جلسه بر بازبینی و مهندسی مجدد فرایندهای سازمان تاکید کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۷
821 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0