پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

لزوم مشارکت سازمان در رفع چالشهای اجتماعی

سیف الله علی نیا با عنوان این که وجود سی و پنج هزار نیروی متخصص در سازمان یک فرصت بی نظیر است، بر لزوم مشارکت سازمان در رفع چالشهای اجتماعی تاکید کرد.

کد خبر: 970425009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ - ۶:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان مازندران، سیف الله علی نیا با عنوان این که وجود سی و پنج هزار نیروی متخصص در سازمان یک فرصت بی نظیر است، بر لزوم مشارکت سازمان در رفع چالشهای اجتماعی تاکید کرد.

لزوم مشارکت سازمان در رفع چالشهای اجتماعی

لزوم مشارکت سازمان در رفع چالشهای اجتماعی

لزوم مشارکت سازمان در رفع چالشهای  اجتماعی

وی با تاکید بر رسالت اجتماعی و نقش سازمان در رفع چالشها و بحرانهای اجتماعی، گفت: حسب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان علاوه بر وظایف حرفه ای و صنفی، تکالیفی هم در حوزه اجتماعی به سازمان واگذار گردیده است .
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بیان داشت: در سالهای اخیر هیأت مدیره سازمان نگاه ویژه ای به این بخش داشته و درصددیم با مشارکت در فعالیتهای گوناگون اجتماعی، فعالیتهای زنجیره ارزش خود را بصورت اثربخش و پایدار به مردم و جامعه عرضه کنیم.
علی نیا با اشاره به جمعیت مهندسان جوان سازمان، افزود: با توجه به این که حدود نیمی از جامعه مهندسی استان را جوانان تشکیل میدهند بمنظور برنامه ریزی و ایجاد بسترهایی جهت توسعه زمینه های مشارکت اجتماعی جوانان، تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از علاقه مندان بفعالیت در حوزه های تعریف شده در دستور کار میباشد.
وی تصریح کرد: بهمین منظور از تمامی اعضای نظام مهندسی استان که علاقه مند بفعالیت در حوزه اجتماعی میباشند دعوت میشود که در گروههای مختلف زیست محیطی، فرهنگ سازی شهر و بنا، حفاظت از میراث فرهنگی و مشارکت برای کمک به بیماران خاص، آمادگی خود را با تکمیل و ثبت اطلاعات درخواستی از طریق وب سایت سازمان اعلام فرمایند.

لزوم مشارکت سازمان در رفع چالشهای اجتماعی


علی نیا خاطر نشان ساخت: انجام برنامه ریزی برای برقرار نمودن ارتباط با تشکل ‌های مردم نهاد و جمعیت هلال احمر استان در جهت اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ تیر ۹۷
781 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0