پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو نماینده مردم سنندج در مجلس بیان کرد:

نیازمندی نظام مهندسی کشور به بازمهندسی

سید احسن علوی ، دیواندره و کامیاران در مجلس عنوان کرد: نظام مهندسی کشور نیازمند بازمهندسی است و انتظار داریم دانشجویان در مورد مسائل مختلف کشور بیش تر بیندیشند.

کد خبر: 960915002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۶ - ۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  سید احسن علوی ، دیواندره و کامیاران در مجلس عنوان کرد: نظام مهندسی کشور نیازمند بازمهندسی است و انتظار داریم دانشجویان در مورد مسائل مختلف کشور بیش تر بیندیشند.نیازمندی نظام مهندسی کشور به بازمهندسی

نیازمندی نظام مهندسی کشور به بازمهندسی

نیازمندی نظام مهندسی کشور به بازمهندسی

نیازمندی نظام مهندسی کشور به  بازمهندسی

نماینده مردم سنندج در مجلس در آئین بزرگداشت شانزدهم آذر و روز دانشجو که در دانشگاه کردستان برگزار گردید، ضمن تبریک هفته وحدت و روز دانشجو گفت: روز دانشجو نگاهی به تاریخ فصل مشترک اثربخشی جنبش‌ ها، انتقاد، استقلال و آرمان ‌های دانشجویی و پی گیری گفتمان ‌های عدالت‌ خواهی بوده و در واقع دموکراسی بهمین معنا است.
علوی، توسعه کشورها را در دموکراسی و آزادی دید و خاطر نشان کرد: دانشگاه خواستگاه اندیشه و طرح‌ های نو است و دانشگاه شاداب و فعال «طرح‌ های ترقی ‌آفرین» خلق می‌ کند و در رشد فرهنگ اثرگذار خواهد بود.
وی، در مجلس با اشاره به این که باید دانشجو و دانشگاه با حوزه اندیشه، علم و فناوری ارتباط برقرار کنند و در توسعه کشور نقش داشته باشند، ادامه داد: باید از ظرفیت دانشگاه برای مقابله با ناعدالتی، زورگویی، ظلم و ستم استفاده گردد.


نماینده مردم سنندج در مجلس با بیان این که امروز با ابر چالش‌ ها در کشور مواجه هستیم، افزود: در استان کردستان درسته ثروث نیست ولی خوشبختانه روحیه سخاوتمندی در مردم وجود دارد.
وی در بخشی دیگر از اظهارات خود با اشاره به زلزله غرب کشور تصریح کرد: باید امروز دانشجویان نخبه و دانشگاه در مورد مسائل مختلف زمین‌ شناسی بحث و گفتگو کنند.
علوی با اشاره به این که نظام مهندسی کشور نیازمند بازمهندسی است، یاد آور شد: کار دانشجو فقط حضور در آئین این روز نیست و انتظار داریم دانشجویان در خصوص مسائل مختلف کشور بیش تر فکر کنند.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانشمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۶
911 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0