رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی البرز

ضرورت ایجاد اتحادیه تخصصی فروشنده نهاده‌های کشاورزی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی البرز با اشاره به مراکز فروش نهاده‌های کشاورزی در استان گفت: زمانی که نظارت بر این مراکز برعهده اتحادیه‌ای دیگر باشد کار غیرتخصصی است و ما درخواست ایجاد اتحادیه تخصصی فروشنده نهاده‌های کشاورزی را داریم.

کد خبر: 970615028 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۹۵ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نصرالله شمس‌آذر در مراسم بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس که صبح امروز در دانشکده پردیس کشاورزی برگزار شد، با اشاره به اینکه وزیر کار اعلام کرده است که برای استخدام نیروی انسانی دولت برنامه‌ای ندارد، گفت: این امر شاید یک تهدید باشد اما باید به فرصت تبدیل شود. ضرورت ایجاد اتحادیه تخصصی فروشنده نهاده‌های کشاورزی

ضرورت ایجاد اتحادیه تخصصی فروشنده نهاده‌های کشاورزی

ضرورت ایجاد اتحادیه تخصصی فروشنده نهاده‌های کشاورزی

ضرورت ایجاد اتحادیه تخصصی فروشنده نهاده‌های کشاورزی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز با بیان اینکه یکی از دلایل عدم موفقیت در دستیابی به هدف عدم انسجام درون خانوادگی در حوزه انجمنها است، ادامه داد: باید افزایش ضریب نفوذ در دانش فنی و تخصصی در حوزه‌های تولید و خدمات بخش کشاورزی ماموریت ما باشد.

شمس‌آذر با اشاره به اینکه باید در بخش کشاورزی افزایش بهره‌وری داشته باشیم، بیان کرد: ما بدون تجهیز و اطلاع دقیق از قوانین نمی‌توانیم به حق برسیم.

وی با بیان اینکه ما در بخش خدمات بسیار  عقب هستیم، اضافه کرد: دانشکده پردیس نخستین دانشگاهی بود که مهندسی فضای سبز شهری را آورد اما در حال حاضر جایگاه ما در عرصه مهندسی شهری کجاست.

شمس آذر با اشاره به اینکه ۱۰ درصد سطوح شهری برای فضای سبز است، عنوان کرد: برای ساختمانی که پارکینگ نداشته باشد پایانکار نمی‌دهند ولی اگر فضای سبز نداشته باشد می‌دهند.

وی با اشاره به مراکز فروش نهاده‌های کشاورزی در استان، بیان کرد: زمانی که نظارت بر این مراکز برعهده اتحادیه‌ای دیگر باشد کار غیر تخصصی است و ما درخواست ایجاد اتحادیه تخصصی فروشنده نهاده‌های کشاورزی را داریم.

منبع: پیام آشنای البرز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۵
1083 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0