لزوم تعامل اثربخش میان شهرداری ‌ها و نظام مهندسی ساختمان استاندار مرکزی

لزوم تعامل اثربخش میان شهرداری ‌ها و نظام مهندسی ساختمان

استاندار مرکزی بیان کرد: برقراری تعامل مطلوب و اثربخش میان شهرداریها و سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقای کیفیت ساخت و ساز و افزایش زیبایی بصری شهرها ضروری است.

کد خبر: 971101004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه حبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار مرکزی بیان کرد: برقراری تعامل مطلوب و اثربخش میان شهرداریها و سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقای کیفیت ساخت و ساز و افزایش زیبایی بصری شهرها ضروری است.

لزوم تعامل اثربخش میان شهرداری ‌ها و نظام مهندسی ساختمان

لزوم تعامل اثربخش میان شهرداری ‌ها و نظام مهندسی ساختمان

تعامل اثربخش میان شهرداری ‌ها و نظام مهندسی ساختمان الزامی است

سید علی آقازاده در دیدار با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در اراک، گفت: در حال حاضر شهر اراک از نظر ظاهری یک شهر خشک است که بخشی از این مساله به صنعتی بودن و مهاجرپذیری این شهر باز میگردد.
وی اظهار داشت: لازم است که در یک دوره ده ساله، شهر را از وضعیت فعلی خارج کرده و تصمیمات مطلوب را در راستای افزایش کیفیت این شهر از نظر معماری و ساخت و ساز و سیما و منظر شهری اخذ و اجرایی کنیم.
استاندار مرکزی افزود: در این زمینه لازم است که تعامل مطلوبی میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداریها برقرار گردد تا در شهر در مسیر رشد و توسعه شهری قرار گیرد و از شرایط بهتر نسبت به هم اکنون برخوردار گردد.
آقازاده تصریح کرد: در این رابطه شورای شهر نیز باید ورود کند و با هم اندیشی در امر مذکور تصمیم گیری گردد.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف شهری نظام مهندسی ساختمان میتواند نظرات کارشناسی خود را اعلام کند و شهرداری از این نظرات بهره مند گردد تا به انجام اقدامات اصولی و رفع مشکلات موجود شهری کمک صورت گیرد.

لزوم تعامل اثربخش میان شهرداری ‌ها و نظام مهندسی ساختمان

وی ادامه داد: با توجه به این که نظام مهندسی ساختمان متشکل از گروهی از متخصصان است که این متخصصان میتوانند کمک بزرگی برای شهر باشند و این مهم از طریق مدیریت صحیح کار و تعامل نظام مهندسی و شهرداری محقق می گردد.
وی یاد آور شد: برگزاری نشست های مشورتی برای تصمیم گیری در امور شهری و بهره مندی شهرداری از نظرات تخصصی نظام مهندسی بایستی در دستور کار باشد و نظرات کارشناسی و اصولی ارائه گردیده، اجرایی گردد. در این زمینه لازم است که نظام مهندسی نیز فعالانه تر عمل کند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ بهمن ۹۷
574 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0