لزوم تحول و نوآوری در صنعت برق ساختمان در استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لزوم تحول و نوآوری در صنعت برق ساختمان در استان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نخستین جلسه کمیسیون تخصصی برق سازمان در دوره هشتم با اشاره به ارزیابی وضع موجود اعضای رشته برق و رضایت آنها در عملکرد کمیسیون بیان داشت: هزار و ششصد نفر از اعضای سازمان را مهندسین برق تشکیل میدهند که مهم‌ترین شاخص ارزیابی کمیسیون استفاده از مجموع نظرات، تغییرات ساختار رشته برق و توانمند سازی اعضاء است.

کد خبر: 980229014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نخستین جلسه کمیسیون تخصصی برق سازمان در دوره هشتم با اشاره به ارزیابی وضع موجود اعضای رشته برق و رضایت آنها در عملکرد کمیسیون بیان داشت: هزار و ششصد نفر از اعضای سازمان را مهندسین برق تشکیل میدهند که مهم‌ترین شاخص ارزیابی کمیسیون استفاده از مجموع نظرات، تغییرات ساختار رشته برق و توانمند سازی اعضاء است.

لزوم تحول و نوآوری در صنعت برق ساختمان در استان یزد

لزوم تحول و نوآوری در صنعت برق ساختمان در استان یزد

تحول و نوآوری در صنعت برق ساختمان در  استان یزد الزامی است

 

مهدی سالاری نوآوری در صنعت برق را از شاخصهای مهم و حایز اهمیت در این حیطه دانست و ادامه داد: با توجه به سرعت تکنولوژی و فن آوری جدید، ساختار اجتماعی و اقتصادی نیز تغییر پیدا کرده و انتظارات مشتریان متفاوت شده است لذا باید ارزیابی کرد مردم چه نوع خدماتی در حوزه برق از مهندسین مطالبه میکنند.

سالاری با اشاره به جایگاه صنعت ساختمان در دنیا و هوشمند سازی آن ادامه داد: امروزه جایگاه صنعت ساختمان در دنیا در نسل ششم ساختمان و ساختمان‌های سبز و هوشمند قرار دارد در حالیکه در کشور ما هنوز در نسل دوم ساختمان قرار داریم از این رو باید به سمت هوشمند سازی ساختمانها با کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی پیش رویم و علاوه بر هوشمند سازی امکانات تولید و ذخیره سازی برق نیز در ساختمانهای جدید داشته باشیم.

رئیس سازمان استان شرط موفقیت در کار کمیسیون را نگاه فرآیند محوری عنوان کرد و گفت: تمام بخش‌ها و عناصر شامل تامین کنندگان صنعت برق، تولیدکنندگان مصالح، مجریان و ناظرین همه با هم کار کنند و در این مجموعه با هم رشد کنند تا خواسته مخاطبین تامین گردد.
در این جلسه، اعضای کمیسیون خواستار تغیرات اساسی در زمینه پیشرفت و به روزآوری این حوزه با تقویت زمینه های آموزش، تعامل با برق کاران، لوازم فروشان برق و اتحادیه تاسیسات برقی، به کارگیری تجهیزات استاندارد و فراهم آوردن زمینه راهنمایی مالکین توسط مهندسین در این حوزه شدند.

لزوم تحول و نوآوری در صنعت برق ساختمان در استان یزد

صحراکاری، عضو هیئت مدیره سازمان در رشته تاسیسات برقی نیز در این نشست گفت: از مهندسین برق که در کارصنعتی برق خبره هستند انتظار میرود در کار نظارت و طراحی ساختمان هم ورود پیدا کنند و در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.

در این جلسه، که جهت معارفه و تقدیم احکام اعضای جدید کمیسیون برگزار گردید با انتخاب اعضاء، منصوری بعنوان رئیس و جوادی، نائب رئیس و خانم اخوان، دبیر کمسیون انتخاب شدند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اردیبهشت ۹۸
431 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0