با ساماندهي حوزه انفورماتيك خدمات به مردم افزایش مي يابد شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل :

لزوم بكارگيري برق اضطراري در ساختمانهاي بلند مرتبه

نظام مهندسي بايد در آپارتمان هاي بلندمرتبه بكارگيري برق اضطراري را اجباري كند و در صورت نبود برق اضطراري در اين ساختمان ها نسبت به تعيين پايان كار اقدام نكنند.

کد خبر: 960702049 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ - ۲:۴۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نظام مهندسي بايد در آپارتمان هاي بلندمرتبه بكارگيري برق اضطراري را اجباري كند و در صورت نبود برق اضطراري در اين ساختمان ها نسبت به تعيين پايان كار اقدام نكنند.لزوم بكارگيري برق اضطراري در ساختمانهاي بلند مرتبه

لزوم بكارگيري برق اضطراري در ساختمانهاي بلند مرتبه

لزوم بكارگيري برق اضطراري در ساختمانهاي بلند مرتبه

لزوم بكارگيري برق اضطراري در ساختمانهاي بلند مرتبه

مهندس ناصر عبداللهيان مدير امور دو برق اردبيل با اعلام اين خبر افزود : در ساختمان هاي بلندمرتبه با بيش از ۵ طبقه ، بكارگيري سيستم برق اضطراري ضروري است كه نظام مهندسي بايد اين مورد را در ساختمان ها كنترل و تائيد كند كه گاه با قصور نظام مهندسي در اين زمينه مشكلاتي براي صاحبان واحدهاي مسكوني از بابت كاركرد آسانسور و درب برقي منازل شاهد هستيم.

وي با بيان اينكه در شرايط كنوني زندگي بدون برق امكان پذيرنيست گفت: ما حتي پيشنهاد مي كنيم نظام مهندسي در كنترل نهايي واحدهاي احداث شده در كنار بكارگيري اجباري برق اضطراري بكارگيري محافظ و كنترل برق را مورد توجه قرار دهد.

مدير امور دو برق اردبيل اضافه كرد: ما از مشتركين مي خواهيم تا شماره اشتراك خود را كه در بالاي قبوض به ثبت رسيده به سامانه ۱۰۰۰۰۴۵۱۱۲۱ پيامك كرده تا تمام اطلاعيه ها و پيام هاي شركت برق را به صورت رايگان دريافت كنند.

عبداللهيان خاطرنشان كرد: با ابلاغ اين پيام ها از طريق سامانه پيامكي شركت برق ، جلوي بسياري از تاخيرها و تعلل ها در ابلاغ دستي اين شركت در حوزه هاي مختلف به مشتركين گرفته مي شود.

وي ضرورت رعايت مديريت مصرف درست را در فصول مختلف سال از سوي مشتركين يادآور شد و بيان كرد: مديريت بهينه مصرف در تابستان مي تواند بسياري از مشكلات را به ويژه در بخش قطعي برق برطرف كند.

مدير امور دو برق اردبيل در ادامه سخنان خود از هموطنان خواست تا تمام درخواست هاي خود را از طريق سامانه ۱۲۱ و ثبت در اين سامانه اعلام كنند تا در كمترين زمان ممكن مشكلات هموطنان مورد رسيدگي قرار گيرد.

عبداللهيان گفت: ما به هيچ وجه راضي نيستيم حتي يك دقيقه برق هموطنان خاموش شود اما با توجه به اينكه ۹۰ درصد تاسيسات ما هوايي است و شرايط اقليمي و جغرافيايي در اين تاسيسات تاثيرگذار است اميدواريم با در نظر گرفتن اين شرايط هموطنان همكاري و همراهي لازم را با شركت برق انجام دهند تا خاموشي ها به حداقل برسد.

عبداللهيان در خصوص مراجعه برخي از ماموران تقلبي با نام شركت برق به درب منازل نيز به خانواده ها توصيه كرد؛ تا تنها به ماموران شركت برق كه با كارت شناسايي و لباس فرم به درب منازل مراجعه كرده و نسبت به بازرسي كنتور و ثبت ارقام مصرفي اقدام مي كنند اطمينان كرده و در صورت مراجعه ماموران تقلبي با برقراري تماس با سامانه ۱۲۱ تخلفات را گزارش كنند.

وي افزود: همكاران ما در سرما و گرما ۲۴ ساعته و بي ادعا تلاش مي كنند و با توجه به اينكه از طريق سامانه ۱۲۱ تماس هاي برقرار شده مورد پيگيري قرار مي گيرد ما در اولين فرصت و با دريافت پيام سعي مي كنيم تا در محل مورد نظر حاضر شده و خدمات خود را ارائه كنيم.

منبع: برقاب

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ بهمن ۹۵
1325 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0