لزوم تعامل تمامی شهرداریها در جهت تخصصی شدن ساخت و سازها ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در دیدار با استاندار مازندران بیان کرد:

لزوم تعامل تمامی شهرداریها در جهت تخصصی شدن ساخت و سازهای استان مازندران

سیف الله علی نیا، ضمن تشکر از تعامل و هم افزايي برخی از شهرداریها در جهت کیفی سازی ساختمانها خواهان تعامل تمامی شهرداریها در جهت تخصصی شدن ساخت و سازها شد.

کد خبر: 970515010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ - ۲:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سیف الله علی نیا، ضمن تشکر از تعامل و هم افزايي برخی از شهرداریها در جهت کیفی سازی ساختمانها خواهان تعامل تمامی شهرداریها در جهت تخصصی شدن ساخت و سازها شد.

لزوم تعامل تمامی شهرداریها در جهت تخصصی شدن ساخت و سازها

لزوم تعامل تمامی شهرداریها در جهت تخصصی شدن ساخت و سازها

لزوم تعامل تمامی  شهرداریها در جهت تخصصی  شدن ساخت و سازهای استان مازندران

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، در نشست مشترک با استاندار مازندران ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در سال جاری گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان و جامعه مهندسی استان ظرفیت بزرگی در حوزه های تخصصی و اجتماعی میباشند.
علی نیا ادامه داد: در راستای رسالت اجتماعی سازمان فراخوان داوطلبی در جامعه مهندسی استان برگزار گردید که طبق این فراخوان اعضا در گروههای مختلف زیست محیطی، فرهنگ سازی شهر و بنا، حفاظت از میراث فرهنگی و مشارکت برای کمک به بیماران خاص امادگی خود را اعلام کردند.
وی تصریح کرد: در زمینه پروژه های سرمایه گذاری و اشتغالزا و حمایت از پروژه های مربوط به افراد تحت پوشش و کمیته امداد و بهزیستی چنان چه مجوز لازم از طرف وزارتخانه اخذ گردد آماده همکاری هستیم.
علی نیا در بخشی از اظهارات خود ضمن تشکر از شهرداریهایی که همکاری و تعامل لازم را در  راستاي دستيابي به توسعه پايدار شهری و تخصصي شدن ساخت و ساز دارند، افزود: همكاري و همگامي کلیه شهرداریهای شهرهای استان در جهت اجراي دقيق و درست مجموعه مقررات ملی ساختمان و حفاظت از حقوق شهروندان ضروری است و امیدوار هستیم با حمایتهای استاندار محترم و معاونن محترم استانداری تعامل همه جانبه و کامل شهرداریها را شاهد باشیم.

لزوم تعامل تمامی شهرداریها در جهت تخصصی شدن ساخت و سازها

در ادامه این دیدار، اسلامی _ استاندار مازندران ضمن اعلام رضایت از عملکرد سازمان نیروی انسانی در مازندران را بی نظیر خواند و خاطر نشان کرد: امید است با این سرمایه عظیم انسانی بتوانیم اقدامات خوبی در جهت توسعه و آبادانی استان و نیز صدور خدمات فنی و مهندسی انجام دهیم.
اسلامی،  آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت از اقدامات و برنامه های سازمان اعلام کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مرداد ۹۷
721 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0