لزوم حضور ناظران سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمان اجرای بتن ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لزوم حضور ناظران سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمان اجرای بتن

سالاری - ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که در گردهمایی چالشهای بتن آماده سخن می گفت با تاکید بر لزوم حضور ناظران سازمان در مراحل بتن ریزی فونداسیون و ستونها و سقف ساختمان بیان کرد: این حق مالک و مجری است که در مرحله بتن ریزی بعنوان اساسی ترین مرحله ساخت ساختمان از حضور ناظر و مشاوره و تذکرات وی بهره ببرد.

کد خبر: 970906014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آذر ۹۷ - ۴:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سالاری – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که در گردهمایی چالشهای بتن آماده سخن می گفت با تاکید بر لزوم حضور ناظران سازمان در مراحل بتن ریزی فونداسیون و ستونها و سقف ساختمان بیان کرد: این حق مالک و مجری است که در مرحله بتن ریزی بعنوان اساسی ترین مرحله ساخت ساختمان از حضور ناظر و مشاوره و تذکرات وی بهره ببرد.

لزوم حضور ناظران سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمان اجرای بتن

لزوم حضور ناظران سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمان اجرای بتن

حضور ناظران سازمان نظام مهندسی ساختمان  در زمان اجرای بتن اجباری است

وی، رقابتی شدن شدید بازار ساخت و ساز را مورد اشاره قرار داد و خواستار ارتقا کیفیت بتن و بهبود اجرای آن با قیمتهای مناسب شد.
رئیس سازمان استان، با ذکر آماری از تاثیرپذیری حدود ۲۰۰ رشته صنعتی و تولیدی از صنعت ساختمان ادامه داد: ما باید برای کاهش هزینه ها و افزایش توانمندی ها با یک دیگر بصورت شبکه ای عمل کنیم.
سالاری، آمادگی این نهاد فنی-تخصصی را برای همکاری در فرهنگ سازی برای اصلاح دیدگاههای عمومی جهت رو آوردن به ساختمانهای اسکلتی و دارای لیبل انرژی مطلوب اعلام کرد.
در این گردهمایی مهندس ماجدی مدیرکل استاندارد استان با اشاره به استاندارد بودن حدود ۸۵درصد تولیدات شن و ماسه و بتن استان یزد گفت: آنچه مشکل آفرین است مربوط به نحوه انتقال و اجرای بتن در محل کارگاه است.

لزوم حضور ناظران سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمان اجرای بتن

سالاری، در تشریح ویژگیهای بتن توانمند از مقاومت اولیه و دوام درازمدت آن یاد کرد و از مجریان ساختمان خواست برای استفاده مطلوب از بتن و صحت عملیات اجرایی آن با مساعدت و هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، از استاندارد و خدمات آزمایشگاهی بهره ببرند. این گردهمایی به میزبانی شرکت بنیاد بتن جنوب شرق در محل اداره کل استاندارد برگزار گردید.

منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آذر ۹۷
1115 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0