ضرورت نظارت مسئولین فنی نظام مهندسی بر معادن ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد:

ضرورت نظارت مسئولین فنی نظام مهندسی بر معادن

نادعلی اسماعیلی عنوان داشت: حضور مسوولان فنی نظام مهندسی معدن برای نظارت بر معادن ضروری است.

کد خبر: 970324001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ خرداد ۹۷ - ۹:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نادعلی اسماعیلی عنوان داشت: حضور مسوولان فنی نظام مهندسی معدن برای نظارت بر معادن ضروری است.

ضرورت نظارت مسئولین فنی نظام مهندسی بر معادن

ضرورت نظارت مسئولین فنی نظام مهندسی بر معادن

ضرورت نظارت مسئولین فنی  نظام مهندسی  بر معادن

نادعلی اسماعیلی – ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور در دیدار با علی پر زحمت – ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، گفت: حضور مسوولان فنی در معادن کشور ضروری است و باید نظارت بر معادن توسط آن ها جدی تر گرفته شود.
نظارت مسئولین فنی نظام مهندسی بر معادن الزامی است
وی گفت: از برون سپاری خدمات سازمان صنعت در امور معادن به نظام مهندسی معدن استان قزوین استقبال میکنیم و امیدوار هستیم زمینه واگذاری امور غیرحاکمیتی معادن به نظام مهندسی معدن فراهم گردد.
ریاست سازمان صنعت و معدن اظهار داشت: استان قزوین آماده است که کار نظارت بر معادن را بعنوان پایلوت کشوری به مسئولین فنی نظام مهندسی معدن واگذار کند.
پرزحمت ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان میتواند در صورت اجرای این طرح نظارت عالی بر کار مسوولان فنی را عهده دار میشود.
تقی نبئی، ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان قزوین تصریح کرد: واگذاری صدور مجوزهای معدنی در استان از جمله درخواستهای نظام مهندسی معدن از سازمان صنعت استان است که امیدوار هستیم زمینه های عملیاتی شدن آن فراهم گردد.

ضرورت نظارت مسئولین فنی نظام مهندسی بر معادن

وی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح در سازمان صنعت استان صورت گرفته و امیدوار هستیم هرچه سریع تر شاهد تحقق آن باشیم.
نبئی اظهار داشت: استان قزوین حدود صد و شصت معدن فصلی و غیر فصلی دارد که حدود صد و چهل ناظر فنی بر اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن در استان نظارت میکنند.
در خاتمه، ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور با هفتاد تن از مسئولین فنی نظارت بر معادن در قزوین دیدار و در مورد نظارت جدی بر معادن استان تاکید شد.

منبع : خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۷
922 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0