ضرورت ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال مدیرکل راه و شهر سازی استان یزد بیان کرد:

ضرورت ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال به کار حرفه مهندسی

ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال به کار حرفه مهندسی الزامی است.

کد خبر: 970815008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال به کار حرفه مهندسی الزامی است.

ضرورت ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال

ضرورت ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال

ضرورت ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع  صدور پروانه اشتغال به کار حرفه مهندسی

از آغاز آبان ماه امسال تمامي مهندسين استان يزد كه درخواست صدور، تمديد، ارتقاء و تغيير در پروانه اشتغال به كار حرفه مهندسي دارند، بايستي نسبت به ثبت اطلاعات و مدارك خود در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال به كار حرفه مهندسي اقدام کنند.
نفصان محمدی اظهار داشت: در راستاي عملي کردن منشور حقوق شهروندي و شفافيت در امور و توجه به الكترونيكي کردن فعاليتهاي اداري و تسهيل در امور شهروندان و مراجعان، اداره توسعه مهندسي و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان يزد ازچند سال گذشته طراحي و اجرايي کردن دو سامانه جامع نظارت عاليه و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال به كار مهندسي را در دستور كار خود قرار داده است.

وی یاد آور شد: مراحل اوليه طراحي هر دو سامانه انجام و سامانه جامع نظارت عاليه از دو سال قبل اجرايي و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال به کار مهندسي نيز بعد از طي مراحل اوليه، از آغاز مرداد ماه امسال به صورت آزمايشي جهت صدور پروانه اشتغال به كار حرفه مهندسي به كار گرفته شد و بعد از طي مرحله آزمايشي به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ابلاغ شد که از آغاز آبان ماه امسال تمامی مهندسين داراي پروانه اشتغال به كار مهندسي، جهت صدور، تمديد، ارتقاء و تغيير در پروانه اشتغال به كار حرفه مهندسي خود ملزم به ثبت اطلاعات و مدارك مورد نياز در سامانه مذكور به آدرس WWW.YAZDPEK.IR هستند .

ضرورت ثبت اطلاعات تمامی مهندسان در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خاتمه از تلاش هاي معاون باز آفريني شهري و مسكن و معاون شهرسازي و معماري و همچنین رئیس و كارشناسان اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان این اداره کل تقدیر و تشكر کرد.

منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۷
767 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0