ضروری بودن برون سپاری خدمات معدن به بخش خصوصی ریاست نظام مهندسی معدن کشور

ضروری بودن برون سپاری خدمات معدن به بخش خصوصی

ریاست نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد: برون سپاری خدمات حوزه معدن به بخش خصوصی برای حمایت از مهندسین و فعالان این حوزه ضروری است.

کد خبر: 970320013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ خرداد ۹۷ - ۵:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد: برون سپاری خدمات حوزه معدن به بخش خصوصی برای حمایت از مهندسین و فعالان این حوزه ضروری است.

ضروری بودن برون سپاری خدمات معدن به بخش خصوصی

ضروری بودن برون سپاری خدمات معدن به بخش خصوصی

برون سپاری خدمات معدن به بخش  خصوصی ضروری است

نادعلی اسماعیلی روز یک شنبه در دیدار با علی پرزحمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، اظهار داشت: باید هماهنگیهای لازم میان مسئولان فنی استان برای نظارت جدی تر بر معادن صورت گیرد.
اسماعیلی ادامه داد: حضور مسئولان فنی در معادن کشور الزامی است و باید نظارت بر معادن توسط آن ها جدی تر گرفته شود.
وی تصریح کرد: از برون سپاری خدمات سازمان صنعت در امور معادن به نظام مهندسی معدن استان استقبال میکنیم و امیدوار هستیم زمینه واگذاری امور غیرحاکمیتی معادن به نظام مهندسی معدن فراهم گردد.
**استان قزوین پایلوت نظارت بر معادن در کشور گردد
ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این دیدار بیان کرد: استان قزوین آماده است که کار نظارت بر معادن را بعنوان پایلوت کشوری به مسئولان فنی مورد اعتماد سازمان صنعت، معدن و تجارت و نظام مهندسی معدن واگذار کند.
علی پرزحمت گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان میتواند در صورت اجرای این طرح نظارت عالی بر کار مسئولان فنی را بعهده بگیرد.
**صد و چهل ناظر بر فرایند استخراج و اکتشاف معادن قزوین نظارت میکنند

ضروری بودن برون سپاری خدمات معدن به بخش خصوصی

ریاست نظام مهندسی معدن قزوین نیز در این جلسه، عنوان کرد: واگذاری صدور مجوزهای معدنی در استان از جمله درخواستهای نظام مهندسی معدن از سازمان صنعت استان است که امیدوار هستیم زمینه های عملیاتی شدن آن فراهم گردد.
تقی نبئی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح در سازمان صنعت استان صورت گرفته و امیدوار هستیم هرچه سریع تر شاهد تحقق آن باشیم.
نبئی خاطر نشان کرد: استان قزوین حدود صد و شصت معدن فصلی و غیر فصلی دارد که حدود صد و چهل ناظر فنی بر اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن در استان نظارت میکنند.
در ادامه ریاست نظام مهندسی معدن کشور با هفتاد تن از مسئولان فنی نظارت بر معادن در قزوین دیدار و در مورد نظارت جدی بر معادن استان تاکید کرد

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

رازهای موفقیت در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۹۷
1050 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0