ضرورت بر عدم به کارگیری اتباع بیگانه و درج مشخصات فعالین ساختمانی در دیدار ریاست سازمان با مدیر کل اتباع و مهاجرین استانداری مازندران عنوان شد:

ضرورت بر عدم به کارگیری اتباع بیگانه و درج مشخصات فعالین ساختمانی در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران صبح امروز با غلامعلی کریم پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در محل سازمان دیدار داشت.

کد خبر: 980328010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ - ۷:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران صبح امروز با غلامعلی کریم پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در محل سازمان دیدار داشت.

ضرورت بر عدم به کارگیری اتباع بیگانه و درج مشخصات فعالین ساختمانی

ضرورت بر عدم به کارگیری اتباع بیگانه و درج مشخصات فعالین ساختمانی

عدم به کارگیری اتباع بیگانه و درج مشخصات فعالین ساختمانی در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان الزامی است

این دیدار در چارچوب اهداف و برنامه های تعیین شده در ماده چهار قانون نظام مهندسی و بمنظور همکاری و هماهنگی لازم بین ادارات و سازمان‌های استان جهت استفاده از نیروهای کار ماهر برگزار شد.
در این دیدار فرشیدرضا حقیقی، رییس سازمان با اشاره به این که در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان اسامی کارگران ساختمانی دارای کارت مهارت فنی درج می شود، تصریح کرد: شناسنامه فنی و ملکی ساختمان، رکن مهم ساخت و ساز قانونی شکل اجرائی تر گرفته و صدور گواهی پایان کار توسط شهرداریها، میبایست ملزم به داشتن شناسنامه فنی و ملکی باشد.
حقیقی در ادامه صحبت های خود به تقویت انجمن صنفی کارگری در شهرستانها اشاره داشته که در راستای آموزش صلاحیت حرفه ای به کارگران با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی بهره گرفته شود.
در این دیدار غلامعلی کریم پور نیز ضمن اشاره به همکاری سازمان و اعضا جهت عدم استفاده از کارگران اتباع خارجی غیرمجاز در پروژه های عمرانی سطح استان، آمادگی مجموعه استانداری را در این راستا با سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اعلام نمود.
در خاتمه مقرر گردید، ظرف ۱ ماه آینده، مجموعه شرح وظایف دستگاه‌های مرتبط شامل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، استانداری مازندران (معاونت سیاسی امنیتی استانداری و اداره کل اتباع و مهاجرین) به همراه انجمن کارگری شهرستان و نمایندگان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مهندسان مجری سازمان توسط تیم مشترک تهیه و جهت اجرا به دفاتر نمایندگی، مجریان از سوی سازمان و به شهرداریها از سوی استانداری مازندران مبنی بر قانون الزام عدم به کارگیری اتباع بیگانه و درج مشخصات فعالین ساختمانی در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان ابلاغ شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۹۸
494 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0